sobota, 19 sierpnia 2017

Co mi aktualnie w duszy gra

Cześć! Przyszła najwyższa pora na niekosmetyczny przerywnik. W dzisiejszym wpisie chciałam się z Wami podzielić piosenkami, które w ostatnich miesiącach namiętnie słucham. Jak zawsze gatunki są przeróżne, a piosenki starsze i nowsze. Nie lubię zamykać się w schematach, ograniczać, a inspiracje muzyczne niejednokrotnie czerpię też od znajomych i przyjaciół spoza kraju, dlatego mój gust jest szeroko różnorodny. Także bez zbędnego gadania zapraszam do posłuchania, co mi obecnie w duszy (i moim domu) gra :). Kolejność jak zawsze przypadkowa.






















Ograniczyłam się do 10 propozycji, chociaż było mi bardzo trudno wybrać, gdyż jest tego o wiele więcej. Jeśli macie ochotę, przygotuję niebawem kolejną część, a póki co dajcie mi koniecznie znać, który z tych utworów znacie oraz jakie piosenki moglibyście mi jeszcze polecić. Gatunek totalnie dowolny. Udanego weekendu Wam życzę, buziaki :*!

8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tą piosenkę The Chainsmokers & Coldplay :)

    Mój blog CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też wpadła w ucho i wyleźć nie może :D

      Usuń
  2. ja mam teraz fazę na LP - Lost On You :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochaaam!!! Ale nie umieszczałam w zestawieniu, bo słucham prawie codziennie od października ubiegłego roku i sama już odczuwam minimalny przesyt :D

      Usuń
  3. Ja ostatnio cały czas słucham Filatov & Kasas - Time Won't Wait :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz pędzę posłuchać, bo nie znam :P

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie bardzo cenna. Staram się zaglądać do każdego kto zostawi komentarz, więc nie musisz mnie dodatkowo zapraszać na swój blog :) Komentarze obraźliwe, wulgarne, autopromocyjne, bądź z pyt. obserwujemy? - usuwam. Jeśli masz jakieś pytania, na każde odpowiem pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...