wtorek, 13 marca 2012

Witam! :)

Cześć Dziewczyny! Założyłam tego bloga, aby podzielić się z Wami swoją miłością do odkrywania trendów w kosmetykach, makijażu, pielęgnacji i modzie. Czyli do tego wszystkiego co charakteryzuje świadomą siebie, piękną kobietę. Będę tu zamieszczała posty o tym, co urzekło mnie w nowinkach rynkowych, co już przetestowałam i co koniecznie muszę mieć (a jeszcze nie mam) na swojej kosmetycznej półce. Pojawią się próby makijażu, recenzje kosmetyków i wiele innych rzeczy które akurat przyjdą mi na myśl, więc mam nadzieję, że będzie ciekawie i przede wszystkim zróżnicowanie tak, by każdy znalazł coś dla siebie. Mam nadzieję, że ta wspólna podróż dostarczy mnie jak i Wam wielu inspiracji do odkrywania siebie i swojego "ja". Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie bardzo cenna. Staram się zaglądać do każdego kto zostawi komentarz, więc nie musisz mnie dodatkowo zapraszać na swój blog :) Komentarze obraźliwe, wulgarne, autopromocyjne, bądź z pyt. obserwujemy? - usuwam. Jeśli masz jakieś pytania, na każde odpowiem pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...