czwartek, 14 czerwca 2012

Paczka w ramach współpracy + 2 paczki wymiankowe

Hej Dziewczynki! Dzisiaj zbiorczy post o wymianach sprzed ostatnich kilku dni, jak również dzisiaj niespodziewanie dotarła do mnie paczka w ramach współpracy z Biogalerią. Zobaczcie co otrzymałam, bo jak zapewne zauważycie, są to same wspaniałości. Chwalę się:

Od Biogalerii otrzymałam "czarną skrzynkę" hehe (zwróćcie uwagę na to skupienie mojej Kajusi):


Gdy już się dokopałam do dna (wszystko było mega dokładnie zapakowane), oczy niemal wyszły mi z orbit:


1) Farmona - Blue Lagoon, Ekskluzywny żel do mycia ciała
2) Farmona - Magic Spa, Aromaterapia - Czekolada do kąpieli
3) Delia Water Line - Poziomkowa Fantazja, relaksująca sól do kąpieli
4) AA - Krem przeciwzmarszczkowy na dzień skóra sucha(tak, tak Kochane pierwsze zmarszczki pod oczami już mam)
5) Dax Perfecta - Cera Mieszana, Maseczka oczyszczająca z glinką termalną
5) Soraya - Zielona Oliwka, pielęgnacyjny krem do rąk
6) Dax Perfecta - Oczyszczanie, Peeling drobnoziarnisty z drobinkami krzemionki organicznej
7) Barwa - Siarkowa Moc, Mydło siarkowe antybakteryjne

Biogaleria sprawiła mi wspaniały prezent! Dziękuję! Już się nie mogę doczekać testów!

Obiecałam Wam również, że pokażę na co wymieniłam się z Gosią z bloga Barwne życie moje. Jak już wiecie wykonywałam Smokey Eye paletką, którą dostałam właśnie od Gosi i co jeszcze otrzymałam?

Paczuszka przyszła uroczo zapakowana :D


I skarby w środku :D


1) Oriflame Smoky Collection - paletka trzech cieni do smokey eye
2) e.l.f. Corrective Concealer - zestaw czterech korektorów do twarzy

oraz różne próbeczki :)



Z kolei od Agnieszki z bloga Misz masz kosmetyczny dostałam BB krem Garniera w odcieniu medium :D


Jestem właśnie po pierwszym użyciu i muszę przyznać, że świetnie wyrównał mi koloryt cery oraz przyzwoicie ją nawilżył :)

Jestem tak zadowolona, że nie macie pojęcia. Humoru nie zepsuje mi nawet ulewa za oknem i świadomość, że w taką pogodę muszę jechać do centrum miasta załatwić pewną sprawę, a później jeszcze jechać na jazdy.

Na koniec pazurki z dziś, czyli odżywka Eveline z diamentami oraz biały lakier Konad do stempelków. Średnio dokładny, bo się spieszyłam, gdyż akurat zadzwonił kurier, że za kilka minut u mnie będzie z paczką od Biogalerii :P


Pozdrawiam!

33 komentarze:

  1. Same wspaniałości:)
    GRATULUJĘ i życzę udanego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę tej paczki! :D
    i ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ta paletke korektorow i jestem bardzo niezadowolona. Korektory sa twarde, zbite i prawie w ogole nie kryja - daj znac czy twoje sa takie same

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał, dużo tego! Przepiękny wzorek na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale nowości:) tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. same cudowności kochana ♥♥ BB bardzo lubię oj bardzo ;) a to mydło siarkowe mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy mani! :) Ten makijaż kilka notek niżej rzeczywiście podobny. ;)
    Wyczytałam, że już za kilka tygodni zostaniesz magistrem prawa. Studiujesz (studiowałaś) na UŚ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super rzeczy dostałaś gratulację ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne kosmetyki do testów dostałaś:-)gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Kochana :D
    teraz na pewno wszystko się nie zmieści w szufladzie ;P
    będę czekać na zamówienie kuferka na te twoje różne wspaniałości :D
    odezwę się niedługo... ;)
    ściskam i całuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. rzeczywiście świetna paczucha, gratuluję współpracy i czekam na wyniki testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę, że Twoja paczka równie imponująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki :))) noo noo, paznokietki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześwietne rzeczy, a sama paczuszka wzorowo zapakowana :) Przynajmniej wszystko dotarło w całości, a to jest bardzo ważne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wooow :) rewelacyjne zawartości!

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję współpracy oraz udanych wymian :) a pazurki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Ojj jest bardzo ciekawska :D Zawsze wszystko musi wiedzieć i widzieć pierwsza, podobnie ma starsza hehe :D

      Usuń
  18. Spoko, nie ma problemu, pytam dlatego, że też w przyszłym roku kończę i tak mnie to jakoś zaciekawiło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie się ten bb cream nie sprawdzil, zobaczymy czy Ty bedziesz z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkiego Ci zazdroszczę :D:D

    OdpowiedzUsuń
  21. cudne pazurki ;) stylizujesz tez zelem uv ? zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bo niestety zel sie na moich paznokciach w ogole nie trzyma :(

      Usuń
  22. pazurki sa przepiekne ! :):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie bardzo cenna. Staram się zaglądać do każdego kto zostawi komentarz, więc nie musisz mnie dodatkowo zapraszać na swój blog :) Komentarze obraźliwe, wulgarne, autopromocyjne, bądź z pyt. obserwujemy? - usuwam. Jeśli masz jakieś pytania, na każde odpowiem pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...