czwartek, 12 lipca 2012

Turkusowo po raz kolejny

Ostatnio zagustowałam w kolorze morskim, zawsze go lubiłam, ale od kilku tygodni niemal bez przerwy maluję oczy właśnie w tej tonacji. Najbardziej mi się podoba kiedy panuje idealny balans między niebieskim, a zielonym mmm... :D Dziś będzie bardziej na zielono, jednak nie martwcie się - następnym razem pójdę już w bardziej zróżnicowane barwy (hmm...może czas wreszcie na pomarańcz?). Całość prezentuje się następująco:





Cienie których użyłam to:
turkus na całości powieki - MUA nr 8
granatowy cień w zewnętrznym kąciku i na dolnej powiece - Midnight Garden z paletki Sleek Monaco
zielona kreska przy linii rzęs - Kiwi Zest z paletki Sleek Monaco

Rzęsy wytuszowałam mascarą Eveline Volumix Fiberlast.

Byłam dzisiaj u fotografa zrobić zdjęcia do dyplomu. Odczuwam coraz większy stres, a obrona już w poniedziałek o 9.00 (trzymajcie mocno kciuki!).

19 komentarzy:

  1. takie kolory na lato są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie :) i trzymam kciuki za obronę

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie, bardzo lubię takie kolory na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mocno trzymam kciuki! ;D a makijaz sliczny, i za pomaranczowym rowznies jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż jest po prostu cudowny :) Zakochałam się :) Szkoda, że ja mam dwie lewe ręce :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny ten turkus i pięknie prezentuje się na powiece:)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiekny ten cien zeSwatchuje go jutro w sklepie, kiedys uwielbialam takie nasycone kolorki na oczach teraz bardziej widze sie w brazach i ewentualnie bardziej podkreslonych polikach/ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż piękny i oczywiście,że trzymam kciuki za obronę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny make-up!
    Powodzenia na obronie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny. Ja latem też lubię takie kolory na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie bardzo cenna. Staram się zaglądać do każdego kto zostawi komentarz, więc nie musisz mnie dodatkowo zapraszać na swój blog :) Komentarze obraźliwe, wulgarne, autopromocyjne, bądź z pyt. obserwujemy? - usuwam. Jeśli masz jakieś pytania, na każde odpowiem pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...