piątek, 7 września 2012

Nude make up, no make up - dzienniak

Helloł :) Ale u mnie dzisiaj zimno pomimo słoneczka. Zazdroszczę mojej Siostrze i Szwagrowi, których wczoraj odwieźliśmy na lotnisko, wycieczki do Tunezji, gdzie przez 2 tygodnie będą wygrzewać swoje dupeczki w pełnym słońcu. Mnie taki wypad zdecydowanie by się przydał, bo jak to lubię określać "ciepłolubne ze mnie stworzenie", a pogoda w PL niestety już nie zachęca. Czy jest tu zatem jakiś sponsor, albo osóbka cierpiąca na nadmiar kasy? :D

Wczoraj przygotowałam dla Was kolejny makijaż w odcieniach subtelnych brązów, tym razem delikatniejszy niż poprzedni. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.




Wszystkie cienie jakich użyłam pochodzą ze Sleek Au Naturel (zdecydowanie moja ulubiona paletka) i są to:
* wew. kącik - Honey Comb
* środek - Moss
* zew. kącik, kolor pod łukiem brwiowym i dolna powieka - Bark

+ rzęsy wytuszowane mascarą Big Volume Lash od Eveline, brwi podkreśliłam ciemniejszym cieniem do brwi od Essence.

Już nie mogę się doczekać niedzielnego spotkania blogerek. Oczekujcie wkrótce fotorelacji :)

23 komentarze:

  1. bardzo fajny makijaż, naturalny i delikatny :))

    pozdrawiam :))

    www.liubeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam także do mnie :) Będę zaszczycona Twoją obecnością :)) Dodaję do obserwowanych :)
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. tez bym sobie pojechala do Turcji dupeczke powygrzewac, tylko pozazdroscic twojej siostrze ;D
    a makijaz super ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny dzienniaczek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak delikatnie, ale ja niestety cimną kreskę na górze muszę miec

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie uwielbiam AN:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest idealny makijaz dla mnie:) cudny!

    OdpowiedzUsuń
  8. subtelny i bardzo ładny. Ja to bym do Zakopanego chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo delikatnie, a jak ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też już nie mogę doczekać się niedzielnego spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie delikatne makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wygląda i dziwię się, że tak małą różnicę aparat był w stanie uchwycić.

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też jestem ciepłolubna.. a u mnie nawet słonka dzisiaj nie było ani przez chwilę. koło 15 zaczęło siąpić i tak ni to pada ni nie pada do teraz.. ale dzień na szczęście jakoś przeleciał w pracy i podołałam;)
    co do makijażu to bardzo udany. lubię takie naturalne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny taki naturalny lubię takie makijaże na zwyczajny dzień a czasami i na wyjście potrafią bardziej podkreślić urodę niż te mocne

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem tak uzalezniona od czarnej kredki na linii wodnej, ze taki makijaz na moich oczach byłby czymś nowym...ale perfekcyjne wykonanie Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. też na co dzień lubię taki minimalizm:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie bardzo cenna. Staram się zaglądać do każdego kto zostawi komentarz, więc nie musisz mnie dodatkowo zapraszać na swój blog :) Komentarze obraźliwe, wulgarne, autopromocyjne, bądź z pyt. obserwujemy? - usuwam. Jeśli masz jakieś pytania, na każde odpowiem pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...