czwartek, 10 stycznia 2013

Nowości L'Occitane

Hej Dziewczynki! Pewnie już widziałyście na innych blogach nowości, jakie marka L'Occitane przygotowała dla swoich klientów. Otóż wprowadzono nową, limitowaną edycję "Masło shea z miodem".

✔ "Masło shea to niezwykły składnik, który odżywia skórę i chroni ją przed
negatywnym wpływem szkodliwych czynników środowiska.
✔ Miód zmiękcza i koi nawet najwrażliwszą skórę.
Aby Twoja skóra była miękka jak jedwab, pachnąca słodko jak
miód a jednocześnie skutecznie chroniona."

Brzmi apetycznie i przede wszystkim zachęcająco, prawda?

Produkty, jakie znajdziemy w tej linii to:


PUSZYSTY KREM DO CIAŁA Z MIODEM - 125 ml

"Smakowity kąsek od L’OCCITANE! Nasz innowacyjny krem pełen jest mikroskopijnych pęcherzyków powietrza, co sprawia, że jego konsystencja przypomina mus lub bitą śmietanę – smakołyki uwielbiane tak przez dzieci, jak i dorosłych. Lekki jak powietrze i urzekająco miękki w dotyku, puszysty krem jest dla skóry niczym najmilsza pieszczota. Jeszcze nigdy pielęgnacja nie była tak przyjemna!" Cena - 89 zł



PIENIĄCY ŻEL Z MIODEM - 250 ml

"Złocisty kolor, gładka konsystencja – L’OCCITANE stworzyło pierwszy na świecie „miód pod prysznic”, który delikatnie oczyszcza skórę i pozostawia na niej smakowity zapach." Cena - 65 zł



KREM DO RĄK Z MIODEM - 30 ml

"Słynny krem do rąk L’OCCITANE z 20% zawartością masła shea wzbogacony delikatnym miodowym zapachem." Cena - 29.90 zł



MASŁO SHEA Z MIODEM - 8 ml

"Maleńkie puzderko, które możesz zabrać zawsze i wszędzie. Idealny, by chronić Twoje usta w mroźne dni, teraz z urzekającym aromatem miodu." Cena - 29.90 zł






Czujecie się skuszone? Bo ja muszę przyznać, że bardzo. Zwłaszcza puszystym kremem do ciała. Opakowania są przepiękne!!! Te misie i pszczółki <3 Bzzzz... Coś czuję, że to będzie bardzo udana seria :D

6 komentarzy:

  1. Ja się czuję skuszona tym masełkiem do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że dla mnie trochę za drogo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej zainteresował mnie krem do rąk z miodem :) Reszta kosmetyków jest według mnie zbyt droga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nic nie miałam z tej firmy, ale produkty wyglądają obiecująco

    OdpowiedzUsuń
  5. na pieniacy zel z miodem chetnie bym sie skusila :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie bardzo cenna. Staram się zaglądać do każdego kto zostawi komentarz, więc nie musisz mnie dodatkowo zapraszać na swój blog :) Komentarze obraźliwe, wulgarne, autopromocyjne, bądź z pyt. obserwujemy? - usuwam. Jeśli masz jakieś pytania, na każde odpowiem pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...