sobota, 3 stycznia 2015

Jestem na Facebooku!

Cześć! Mimo, że mamy weekend i teoretycznie więcej czasu na wszystko, dziś jestem tutaj przelotem, tylko informacyjnie. Otóż parę dni temu założyłam mojemu blogowi fanpage na Facebooku, dzięki czemu od teraz możecie mnie obserwować również tam :). Będzie mi bardzo miło, jeśli moi stali czytelnicy zechcą zasubskrybować tą stronę, a także osoby osoby, które z jakichkolwiek powodów nie mają możliwości obserwacji tutaj - na blogspocie.


Obserwować możecie zarówno klikając w link, który przeniesie Was bezpośrednio na Facebooka - KLIK, albo korzystając z wtyczki, która wygląda jak powyższe zdjęcie i jest umieszczona na lewym pasku mojego bloga, pod obserwatorami blogspota. Zapraszam serdecznie! :)

12 komentarzy:

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie bardzo cenna. Staram się zaglądać do każdego kto zostawi komentarz, więc nie musisz mnie dodatkowo zapraszać na swój blog :) Komentarze obraźliwe, wulgarne, autopromocyjne, bądź z pyt. obserwujemy? - usuwam. Jeśli masz jakieś pytania, na każde odpowiem pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...