piątek, 9 listopada 2012

Limitka Essence Breaking Dawn II już w Naturze!

Dziewczyny! Właśnie przed sekundką weszłam do domu i biegnę Was poinformować, że Breaking Dawn II w pełnym standzie znajdziecie w katowickim Ślązaku, więc kto zainteresowany i ma blisko, (lub też dalej jak ja) to niech leci w te pędy, bo ludzi w trzy i trochę! Wymacałam, potestowałam co trzeba, ale przyznam, że poza różem nic mnie nie zachwyciło.

Róż podobał mi się zdecydowanie najbardziej, jednakże z powodu faktu iż mam podobne kolory nie zdecydowałam się nawet na niego.

Pomadka w kolorze złotym (chyba jedyny odcień  w tej serii) prezentowała się fatalnie, dużo brokatowych drobinek - absolutnie nic specjalnego.

W oko wpadł mi jeszcze lakier - czarny z brokatowymi, granatowymi drobinkami, w opakowaniu piękny, ale na paznokciu nie byłam przekonana, więc wolałam nie brać.

Rozświetlacz - niemal identyczny jak w serii Vampire's Love, to też już kiedyś było.

Pigmenty prezentowały się ciekawie, jednak absolutnie nie moje kolory poza śliwką, ale tych mam pod dostatkiem.

Błyszczyk - spodobał mi się czerwony, ale z powodu wielkich drobin brokatu odłożyłam grzecznie na półkę. Za bombkę choinkową robić nie chcę.

Podsumowując - limitka baaaaardzo przeciętna. Mam wrażenie, że część z tych kosmetyków to wtórne pomysły, a i jakość wydaje mi się taka sobie (chociaż Essence uwielbiam). A jak Wasze wrażenia? Znalazłyście coś dla siebie? Ja teraz z niecierpliwością czekam na Home Sweet Home.

zdjęcie zapożyczone ze strony http://www.breakingdawnmovie.org

27 komentarzy:

  1. oo super że dajesz znać;) jutro robie sobie dzień zakupowy i w takim razie wstąpię także do natury ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadka w jednym kolorze? Miała być jeszcze w fioletowym czy tam czarnym. Ciekawe, czekam aż pojawi się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była tylko złota, na obrazku promującym limitkę z tego co dostrzegam też jest tylko złota. Może do PL wprowadzili tylko ten jeden kolor? Nie wiem :)

      Usuń
    2. wszedzie tylko zlota :)

      Usuń
  3. Mnie też nic nie zaciekawiło z tej limitki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a eyeliner? i jakie dokładnie kolory tych pigmentów są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eyelinerow akurat nie ogladalam przyznam, bo mnie nie interesowaly (ale widzialam, ze byl sliwkowy w kolorze pigmentu). Pigmenty natomiast byly w odcieniach stalowym, zlotym, sliwkowym (baaardzo ciemnym sliwkowym), a czwartego nie zapamietalam :P

      Usuń
    2. eylinery sa do niczego - mam i pokazywalam u siebie :/

      Usuń
  5. Ja wczoraj w ślązaku kupiłam rozświetlacz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja dziś byłam i wczoraj też i nie było jeszcze :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja odkryłam ją już wczoraj i w moje ręce wpadł czarny lakier z drobinkami, chociaż nie lubię brokatowych lakierów ten mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak się sprawuje, bo też nad nim właśnie myślałam :)

      Usuń
  8. ciekawe czy do mojej drogerii dotrze z opóźnieniem jak zwykle :) chyba się ruszę z domu i aż sprawdzę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie też dzisiaj byłam w Naturze i widziałam tę limitkę. pierwsze co rzuciło mi się w oczy to świetne lakiery, szczególnie ten o którym mówisz - granatowy. ale nie patrzyłam jak wygląda na paznokciu także ostatecznie zrezygnowałam. ale jeszcze się waham ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam tę limitkę ale mnie nie kręci nic :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie czekaj na Home Sweet Home bo nijak sie ma do zdjec promocyjnych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róże też beznadziejne? Strasznie się na nie nastawiam...

      Usuń
    2. co do kolorów co kto lubi, mi jakoś nie podchodzą, takie jakieś sztuczne.. ale te tłoczenia nie są aż takie urocze na żywo :/

      Usuń
    3. Będę musiała je koniecznie oblookać :P

      Usuń
  12. no wreeeszcie ;) tylko szkoda, że mi naturę zlikwidowali ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedyne co mogłabym kupić to lakiery :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam te kosmetyki jak byłam ostatnio w Drogerii jednak nic mnie nie urzekło jakoś specjalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam wczoraj w Naturze i średnio spodobała mi się ta seria. Według mnie nic specjalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja czekam az wymysla cos naprawde orginalnego ;P :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie bardzo cenna. Staram się zaglądać do każdego kto zostawi komentarz, więc nie musisz mnie dodatkowo zapraszać na swój blog :) Komentarze obraźliwe, wulgarne, autopromocyjne, bądź z pyt. obserwujemy? - usuwam. Jeśli masz jakieś pytania, na każde odpowiem pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...