wtorek, 31 lipca 2012

Eveline Liquid Crystal 5D Glamour Effect

Moje Piękne, słowem wstępu chciałam Wam serdecznie podziękować za wczorajsze życzenia urodzinowe i tyle ciepłych słów pod moim adresem, było mi na prawdę niezwykle miło z tego powodu :D Ach... gdybym tylko mogła, to każdą z Was po kolei bym wyściskała! Dziękuję Wam wszystkim bardzo, bardzo!!! :***

Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować błyszczyk, jaki otrzymałam wraz z innymi kosmetykami od portalu Uroda i Zdrowie oraz marki Eveline, w ramach akcji Wielka Akcja Testowania z marką Eveline.

Błyszczyk jest zamknięty w podłużnym opakowaniu, typowym dla błyszczyka/błyszczyko-pomadki:



Gąbeczka-aplikator:


Źródło Uroda i Zdrowie:


"Rewolucyjna formuła z kompleksem „Liquid Glass”. Pozwoli nadać Twoim ustom niewyobrażalny blask i trwały kolor.
Ciesz się kolorowy połyskiem Twoich ust nawet przez kilka godzin!

Rewolucyjna formuła z kompleksem „Liquid Glass” gwarantuje rewelacyjne efekty:
  • dłużej się utrzymuje na ustach, do 6h
  • długotrwały lustrzany połysk
  • intensywne modne kolory
  • delikatna, nie klejąca konsystencja
  • dogłębne nawilżenie i odżywianie
  • wygładzony naskórek ust
  • zawiera: witaminy E i C, polimery, olejki mineralne"

Moja ocena 0-10 to 5

Mój błyszczyk ma numerek 114. W opakowaniu ma odcień najbardziej zbliżony do koloru fuksji, jednak na ustach staje się już nieco mniej intensywny. Błyszczyk w większości spełnia obietnice producenta, w tym przede wszystkim długo utrzymuje się na ustach (u mnie ok 3h co jak na błyszczyk jest rekordem, lub do 3-4 picia), daje bardzo ładny, lustrzany połysk, wg mnie dzięki bardzo drobno zmielonym rozświetlającym drobinkom, które są widoczne w opakowaniu i niewyczuwalne na ustach. Ponad to dogłębnie nawilża, odżywia i wygładza usta - z tym również zgadzam się w 100%, ponieważ faktycznie są mocno nawilżone i nie ma mowy o podkreślaniu suchych skórek.


Natomiast to co mi w błyszczyku przeszkadza to jego bardzo gęsta, wręcz miodowa konsystencja. Kilkukrotnie zważył mi się w kącikach ust i uważam, że też może być to wina właśnie konsystencji, która jak dla mnie jest dość mało praktyczna.
Zapach jest bardzo przyjemny, taki typowo cukierkowy, smaku nie posiada żadnego. Ściera się w miarę równomiernie z ust, aczkolwiek jego aplikacja bez lusterka jest utrudniona, gdyż ciężko w takim przypadku o dokładność, która tutaj jest wymagana.
Podsumowując: Błyszczyk jak dla mnie jest średniakiem. Ma sporo zalet, lecz również kilka istotnych wad. Mimo wszystko uważam, że sprawdzi się głównie na przesuszonych ustach potrzebujących nawilżenia, gdyż w tym aspekcie sprawdza się świetnie.

Ps. Współpraca z portalem Uroda i Zdrowie, który przesłał mi produkty do testów w żaden sposób nie wpływa na moją subiektywną opinię wyrażoną w poście. Zawarłam tu jedynie swoje przemyślenia, Wasze zdanie może oczywiście być odmienne.

18 komentarzy:

  1. Nie kupuję już pół-transparentnych błyszczyków. Przerzuciłam się na szminki i błyszczyki w mocnych, wyrazistych kolorach, taki jak ten o którym pisałam ostatnio - Bell Air Flow - to właśnie piękna fuksja, także na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Air Flow faktycznie jest piekna fuksja, ale jak dla mnie troszke za odwazna ;)

      Usuń
  2. ładnie się prezentuje na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam go kiedyś i miałam mieszane uczucia

    OdpowiedzUsuń
  4. oo myslalam ze kolor bedzie mega mocny ale jest w porzakdu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wygląda na ustach,
    spóźnione wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj również spóźnione, ale dzień przed i dzień po też się liczy! ;)
    Wszystkiego co najlepsze! :D

    Błyszczyk ma ładny kolor, nie jest taki intensywny ( w sumie dobrze, bo jeżeli chce się czegoś intensywniejszego to można skorzystać z pomadki!;)) no i to drugie, że nie podkreśla suchych skórek.

    mleczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemnie się prezentuje. Właśnie dostałam natchnienia by szminek i błyszczyków trochę kupić

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda ze nie ejst tak intensywny jak w opakowaniu...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie prezentuje się na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wolę szminki, jakoś błyszczykiem zawsze zapominam się pomalować

    OdpowiedzUsuń
  11. Raczej nie kupię ;) Mam kilka podobnych błyszczyków ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie bardzo cenna. Staram się zaglądać do każdego kto zostawi komentarz, więc nie musisz mnie dodatkowo zapraszać na swój blog :) Komentarze obraźliwe, wulgarne, autopromocyjne, bądź z pyt. obserwujemy? - usuwam. Jeśli masz jakieś pytania, na każde odpowiem pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...