piątek, 29 listopada 2013

Mleczko kokosowe do kąpieli BingoSpa z kaszmirem

Cześć! Niestety wczoraj całkowicie padł mi komputer (oby to był tylko jakiś wirus, a nie poważniejsza sprawa), przez co będę zmuszona przez jakiś czas korzystać z zapasowego netbooka, który ma wymiar kartki A5 i krótko mówiąc, jako kret który widzi wyłącznie z bliska, piszę i obrabiam zdjęcia prawie na ślepo, więc mam nadzieję, że zostaną mi wybaczone jakiekolwiek niedociągnięcia, jeśli by się takowe pojawiły.

Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym kosmetykiem, który wybrałam sobie w ramach współpracy z marką BingoSpa i jest to oczywiście kosmetyk do kąpieli, jako że uwielbiam kąpać się we wszelkich płynach, kulach, pudrach itp. do tego przeznaczonych, za wyjątkiem olejków, których szczerze nie cierpię, bo fatalnie wpływają na moją skórę.

Przyznam, że po otrzymaniu paczki, do owego kosmetyku podeszłam z małą dawką sceptycyzmu, ponieważ po pierwszym odkręceniu butelki z mleczkiem, nie do końca podszedł mi jego zapach. Określiłabym go, jako kokosowo-migdałowy z solidną przewagą migdałów, za którymi średnio przepadam. Mocny i wyrazisty. Jak bardzo zaskoczył mnie podczas kąpieli o tym nieco niżej, ale standardowo zacznijmy od opakowania.

Sympatyczne mleczko otrzymujemy w przezroczystej, odkręcanej, plastikowej butelce, zawierającej 500 ml produktu, niestety ponownie z papierową etykietą :(. Tutaj kieruję kilka słów do producenta - uprzejmie prosiłabym, abyście brali sobie Państwo bardziej do serca sugestie blogerek, ponieważ papierowe etykiety kompletnie nie sprawdzają się w przypadku kosmetyków do kąpieli, co zawsze nadmieniam.



Konsystencja jest koloru białego, bardzo przyjemna i typowo "mleczkowata". Po wlaniu do wanny szybko się pieni, dając obfitą pianę i... o dziwo pachnie niebo lepiej, niż w opakowaniu! Podczas uwalniania zapachu, znacznie wyraźniej wyczuwalny jest sam kokos, pozostawiając migdały gdzieś w tyle, więc jak dla mnie bomba!

Już podczas samej kąpieli odczułam dobroczynny wpływ mleczka na moją skórę, która po samym zanurzeniu i zaledwie parominutowym moczeniu, stała się o wiele miększa i bardziej aksamitna, niż przed, a dodam, że nie każdy płyn, czy innego rodzaju kosmetyk potrafi zadziałać na nią w ten sposób. Mleczko absolutnie nie wysuszyło, nie podrażniło i nie uczuliło mojej skóry, a kąpiel z jego użyciem była dla mnie prawdziwą przyjemnością. Bardzo żałuję, że pomału jest ono na wykończeniu, więc ponownie będę musiała się zaopatrzyć w ten specyfik.

Podsumowując - szczerze polecam to mleczko miłośniczkom długich, pachnących, relaksujących kąpieli. Potrafi ono sprawić, że zamykając na chwilę oczy, możemy poczuć się, jak na rajskiej wyspie. Dla mnie jest to jeden ze zdecydowanych ulubieńców ostatnich tygodni i z pewnością wkrótce do niego wrócę, zapewne podczas DDD (Dnia Darmowej Dostawy) :). Mleczko dostaniecie na stronie sklepu BingoSpa klikając TUTAJ w cenie 14 zł.



Na koniec oczywiście wklejam skład, który na etykiecie widać dokładnie tak, jak na zdjęciu :(.



Znacie kosmetyki BingoSpa? Lubicie? Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach, pozdrawiam Was mocno :).

Ps. Współpraca z marką BingoSpa, która przesłała mi produkty do testów w żaden sposób nie wpływa na moją subiektywną opinię wyrażoną w poście. Zawarłam tu jedynie swoje przemyślenia, Wasze zdanie może oczywiście być odmienne.

15 komentarzy:

  1. Miałam je kiedyś, ale zapach mi nie podpasował ;) Poza tym, to fajny produkt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zapach jest specyficzny i nie każdemu może pasować, mnie uwiódł :)

      Usuń
  2. nie miałam tego ale bardzo lubię ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam wanny więc długie kąpiele raczej nie wchodzą w grę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie nie wyobrażam łazienki bez wanny, bo prysznicu nie potrafię brać, muszę się wymoczyć porządnie :D

      Usuń
  4. Taki relaks w piątkowy wieczór jest mile widziany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kokos to jeden z moich ulubionych zapachów, szczególnie kokosowe szampony do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tego mleczka ale uwielbiam zapach kokosa i migdałów i pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wybrać się do Auchana, tam mam dostęp do tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie bardzo cenna. Staram się zaglądać do każdego kto zostawi komentarz, więc nie musisz mnie dodatkowo zapraszać na swój blog :) Komentarze obraźliwe, wulgarne, autopromocyjne, bądź z pyt. obserwujemy? - usuwam. Jeśli masz jakieś pytania, na każde odpowiem pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...