wtorek, 5 listopada 2013

Pierwsze spotkanie z Firmoo

Cześć Kochane! Tak jeszcze kilka dni temu mieliśmy piękną, złotą jesień, podczas której mogliśmy się cieszyć ostatnimi promieniami słońca, tak już dzisiaj niestety pogoda nie nastraja do niczego. Mimo to, chciałam podzielić się z Wami moim ostatnim nabytkiem, jakim są okulary, które otrzymałam w ramach współpracy od amerykańskiej marki Firmoo.

Marka ta posiada w swojej ofercie bardzo bogaty wybór okularów zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, w przeróżnych kształtach i kolorach. Możemy także wybierać poprzez określanie parametrów, decydując w ten sposób, czy chcemy nosić okulary zerówki, przeciwsłoneczne, czy też korygujące wadę wzroku. Istnieje także możliwość wirtualnego "przymierzenia" okularów za pomocą Virtual Try-On System, po prostu wgrywamy swoje zdjęcie i sprawdzamy w którym modelu będzie nam najlepiej. Krótko mówiąc możliwości są przeogromne, więc na pewno każdy znajdzie coś dla siebie!

Ja zdecydowałam się na model w kształcie modnych ostatnio wayfarer #OTO3574 w kolorze czarnym, z pozłacanymi wstawkami. Przesyłka dotarła bardzo szybko, bo w około 4-5 dni.

Mój model prezentuje się następująco (z góry przepraszam za odbicia w szkłach, może nikt tego nie zauważy łihihi):




Okulary wykonane są bardzo schludnie, z porządnej jakości plastiku. Nie ma tu mowy o jakichkolwiek niedociągnięciach w kwestii wyglądu. Są lekkie, poręczne i bardzo dobrze się noszą. Pasują niemal do każdej stylizacji, zarówno bardziej sportowej, jak też i eleganckiej. Komfort noszenia jest wysoki, ponieważ okularki nie cisną w nos, nie powodują odgnieceń i są zrobione jak na miarę, tylko dla mnie :). Jeśli chodzi o same szkła, są one gradientowe, dobrze chronią oczy przed słońcem i nie powodują dziwnego rodzaju złudzeń (kiedyś miałam przygodę, że kupiłam okulary przymierzając na szybko w sklepie, bo mi się spieszyło, po czym okazało się, że nie mogłam ich nosić, bo dawały efekt kuli - obraz po bokach zaokrąglał się, przez co miałam wrażenie, że znajduję się w bańce mydlanej ;/).

Oprócz samych okularów otrzymałam także porządnej jakości pokrowiec, wraz ze ściereczką...




... a także miękkie etui oraz śrubokręcik z dwoma różnymi końcówkami i dwoma zapasowymi śrubkami, w razie gdyby coś się poluzowało:



Ogólnie muszę przyznać, że jestem niesamowicie zadowolona zarówno z jakości obsługi, przemiłej korespondencji z Panią Laurą, szybkiej wysyłki (mimo, iż międzynarodowa) i oczywiście rewelacyjnych okularów!

Obecnie jest promocja na pierwszą parę, którą można zamówić gratis, opłacając jedynie koszty przesyłki. Wszelkie szczegóły znajdują się pod tym linkiem http://www.firmoo.com/free-glasses.html

Na koniec wrzucam Wam swój pyszczek w okularach Firmoo:



I jak Wam się podobają? :) Buziaki :*

Ps. Współpraca z marką Firmoo, która przesłała mi produkt do testu w żaden sposób nie wpływa na moją subiektywną opinię wyrażoną w poście. Zawarłam tu jedynie swoje przemyślenia, Wasze zdanie może oczywiście być odmienne.

59 komentarzy:

  1. oo idealnie pasują do Ciebie :D ładnie zapakowane super widać ze porządna firma :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Przyznam, że chociaż czytałam u dziewczyn na blogach, że okulary i cała reszta są porządne, to jednak mimo wszystko miałam obawy - całkowicie bezzasadne, jak się okazało :)

      Usuń
  2. każdy je ma a ja jeszcze nie. ładnie Ci w nich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyższy czas to zmienić, bo rzeczywiście są świetne. Dziękuję ślicznie :*

      Usuń
  3. Ładnie okularki, takie inne niżwszystkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są inne i o to chodziło, bo mam już kilka par "standardów", to teraz czas na odmianę :)

      Usuń
  4. Nosek jest genialny, fajny model wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że sporo osób zamówiło akurat ten model :)

      Usuń
  6. ciekawie wyglądają przez to metalowe łączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są takie inne, niż większość, to w nich lubię najbardziej :)

      Usuń
  7. Ładne :) Sama dostałam od nich propozycję, ale ostatecznie nie zdecydowałam się na współpracę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za 1 razem odmówiłam, teraz zaryzykowałam i nie żałuję absolutnie, już chcę kolejną parę :D

      Usuń
  8. Są świetne! Widziałam je już chyba u BlondHairCare. Bardzo trafiają w mój gust. Chociaż ja to muszę przymierzyć... :/ No ale kuszą mnie odkąd pierwszy raz je zobaczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zawsze uważałam, że muszę przymierzyć ,ale tutaj wystarczyło mi wirtualne dopasowanie. Nie sadziłam, że tak dobrze ten system działa, ale to w końcu Ameryka, nie PL :P

      Usuń
  9. Świetne , bardzo Ci pasują!

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio widziałam je u BlondHairCare :) vardzo ciekawie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę jest to lubiany przez blogerki model :)

      Usuń
  11. świetne !!!muszę sobie sprawić takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest na to świetna okazja, ponieważ trwa ta akcja "pierwsza para gratis" :)

      Usuń
  12. Bardzo się podobają :) Firmoo szaleje w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne okularki, ja wybrałam korekcyjne, bo ślepa jestem jak kret :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ja też ślepa, ale na pierwszy rzut wzięłam przeciwsłoneczne :P

      Usuń
  14. Dziękuję za odwiedziny i komentarz u mnie:)

    Pasują Ci okulary:)
    Ja swoje nosze tylko na uczelni (jestem krótkowidzem) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie nie lubię okularów, nie licząc przeciwsłonecznych ;) Też jestem krótkowidzem i powinnam nosić, ale jakoś nie mogę się przekonać i używam tylko do jazdy samochodem, bo inaczej jestem ślepa i nie widzę znaków z daleka:P

      Usuń
  15. Ładne są i fajnie w nich wyglądasz :)
    Ja sobie wybrałam korekcyjne, w piątek będzie o nich post :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zajrzę o ile tylko nie zapomnę, dziękuję ślicznie :*

      Usuń
  16. Super!

    Ja tez się skuszę, tylko muszę zbadać oczy, bo obawiam się, że wada mi się pogłębiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie niestety też, ale okularów korekcyjnych nie noszę, bo nie lubię :P

      Usuń
  17. Firmoo rządzi w blogosferze ;)
    fajny model wybrałaś, pasuje do kształtu twojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. w tej kolorytyce też sa super,zwłaszcza że lubie złoto :)))świetny jest ten model co nie?;]]]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, super się w nich czuję i co najważniejsze, przyciągają uwagę :D

      Usuń
  19. Pasują Ci te okulary! Bardzo ładny model :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie bardzo cenna. Staram się zaglądać do każdego kto zostawi komentarz, więc nie musisz mnie dodatkowo zapraszać na swój blog :) Komentarze obraźliwe, wulgarne, autopromocyjne, bądź z pyt. obserwujemy? - usuwam. Jeśli masz jakieś pytania, na każde odpowiem pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...