czwartek, 7 listopada 2013

Virtual Street Fashion / nr 85 Romantic

Hej Piękne! Dzisiaj mało gadania, dużo oglądania :). Póki mam zapuszczone pazurki i jeszcze się nie połamały, będę się starała dodawać dość sporo postów lakierowych :P Tym razem przedstawiam Wam lakier z serii Virtual Street Fashion, który gości już u mnie ponad rok czasu, a jeszcze jakimś cudem nie było o nim mowy na blogu.

Kolor - jak dla mnie łososiowy, na pewno nie jest to typowy rozbielony róż
Pędzelek - nieco szerszy, niż standardowy
Wykończenie - żelkowe
Krycie - pełne przy 3 warstwach, ale gdzieniegdzie przydałaby się i czwarta
Trwałość - u mnie spokojnie wytrzymał 4 dni po czym go zmyłam.

Na zdjęciach 3 warstwy lakieru + topcoat z Essence (na przedostatnim zdjęciu kolor wyszedł delikatnie zbyt różowy, na pierwszej fotce, w buteleczce jest najbardziej oddany):








Co o nim myślicie? :)

30 komentarzy:

  1. jejku ale piękny ♥ cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemny kolor :) Szkoda tylko, że potrzeba 3 warstw.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest, ale za dużo tych warstw

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wygląda na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Oj tak, jest dziewczęcy, ale jednocześnie elegancki i pasuje praktycznie do każdej okazji :)

      Usuń
  6. kolor mega i to wykończenie żelowe - uwielbiam takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor, uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo ładny kształt płytki. Bardzo lubię takie delikatne róże na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, kolor jest zdecydowanie łososiowy. Lubię takie kolory bo pasują na każdą okazję i do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! I pomyśleć, że tak sporadycznie maluję nim paznokcie, trzeba to zmienić :)

      Usuń
  10. Piękny naturalny kolorek!:)
    szkoda tylko że potrzebuje tylu warstw :( oh :(
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorek piękny, ale te 3 warstwy skutecznie mnie odstraszają :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio polubiłam takie delikatne kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z kolei dominują ciemne, ale tak ostatnio coś mnie wzięło na jasne mani :P

      Usuń
  13. Świetny kolorek, ale z kryciem się nie popisuje niestety :( Przed chwilą opublikowałam post z nieco jaśniejszym kolorkiem od Essence, jednak tutaj trwałość jest lepsza, niż u mojego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście podobny do mojego, bo właśnie zajrzałam :)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie bardzo cenna. Staram się zaglądać do każdego kto zostawi komentarz, więc nie musisz mnie dodatkowo zapraszać na swój blog :) Komentarze obraźliwe, wulgarne, autopromocyjne, bądź z pyt. obserwujemy? - usuwam. Jeśli masz jakieś pytania, na każde odpowiem pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...