czwartek, 27 lutego 2014

Haul ubraniowy / co nowego w mojej szafie

Hej! Dzisiaj pokażę Wam co ostatnio udało mi się upolować, głównie w C&A na promocjach. Przyznam, że nigdy nie przepadałam za tym sklepem, ale od jakiegoś czasu zmieniłam zdanie, ponieważ doszłam do wniosku, że czasem na prawdę można trafić fajne rzeczy w bardzo atrakcyjnych cenach. Wiosna zbliża się wielkimi krokami, zatem postanowiłam uzupełnić moją garderobę o letnie bluzki, które już niedługo będzie można założyć. Dodatkowo ustrzeliłam rabat -20%, więc udało mi się jeszcze zaoszczędzić w okolicach 30 zł, przez co łącznie zapłaciłam za 4 pierwsze rzeczy widoczne poniżej 120 zł z groszami. Warto? Moim zdaniem jak najbardziej!

1. Grafitowa, cienka, luźna bluzeczka z rękawem 3/4.



2. Szary t-shirt I hate mondays - święta prawda :D



3. Kolejny t-shirt, granatowy, tym razem z motywem pandy.



4. Czarna, elegancka bluzeczka na ramiączkach, ze srebrnymi aplikacjami przy dekolcie. Moim zdaniem będzie pięknie wyglądać w zestawieniu z białymi spodniami, lub jasnymi jeansami.



5. Na koniec, w jednym z butików zauważyłam tą prześliczną narzutkę za dosłownie grosze. Świetnie wygląda założona zwłaszcza na ciemniejsze kolory bluzek. Kosztowała coś koło 20 zł :)



To by było na tyle. Przed latem muszę się jeszcze koniecznie zaopatrzyć w nowe shorty (dupka urosła i się w obecne nie mieszczę) i jakieś ładne, letnie butki, japonki, czy balerinki, bo w obcasach chodzę tylko na wyjątkowe okazje, oduczyłam się i tyle :P.

Podobają Wam się rzeczy, które wybrałam? Uzupełniacie już Wasze szafy szykując się pomału na wiosnę i lato? Miłego popołudnia Wam życzę, a ja pędzę wcinać pączka, bo przecież dzisiaj mamy TŁUSTY CZWARTEK! :D Buziaki :*

36 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zakupy :) Teraz na FB znowu dawali jakiś kupon zniżkowy na wszystko.
    Chyba sama się wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Co do kuponu to właśnie dają te 20% zniżki na całe zakupy, do chyba 9 marca :)

      Usuń
  2. Ta pierwsza koszulka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Hehe, w środku jestem duże dziecko, więc bez obaw dreptam w takich młodzieżowych koszulkach :P

      Usuń
  4. Koszulka 'I hate mondays' jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe ciuszki:)
    Też muszę sobie kupić jakieś nowe letnie buty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdarłam wszystkie baleriny, więc na razie nie mam w czym latać, jakby nagle lato przyszło ;(

      Usuń
  6. Bluzka numer 4 jest świetna :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabawna jest koszulka z pandą. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają, znaczy, że dobrze wybrałam :)

      Usuń
    2. 1,2,3 już przytulam, cudne, bardzo mi się podobają, pozostałe też niczego sobie :)
      całuski

      Usuń
    3. Hehe jest mi bardzo miło, że Tobie również przypadły do gustu :)

      Usuń
  9. Drugi T-shirt genialny ;)

    Ojjj jeśli chodzi o maty z MIYO (perłowych nie miałam) to biją Sleeki na głowę :P Mam 7 Sleekowych paletek i większość jasnych matów ma kiepską pigmentację, a tutaj przy MIYO jest ona genialna (co widać na przykladzie cienia 04) ;)
    Jeśli będziesz miała możliwość pomacać, to polecam zerknąć na nie. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknę, jeśli tylko będzie taka możliwość :) Chociaż dostępu do Miyo nie mam żadnego póki co :(

      Usuń
  10. Koszulki ze zwierzaczkami są boskie

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne ciuchowe łowy! Panda rządzi *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze bluzeczki bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie bardzo cenna. Staram się zaglądać do każdego kto zostawi komentarz, więc nie musisz mnie dodatkowo zapraszać na swój blog :) Komentarze obraźliwe, wulgarne, autopromocyjne, bądź z pyt. obserwujemy? - usuwam. Jeśli masz jakieś pytania, na każde odpowiem pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...