poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Rossmann -49% na kosmetyki kolorowe / na które produkty warto zwrócić szczególną uwagę

Witajcie! Promocje na kosmetyki kolorowe ruszyły pełną parą. W tak gorącym okresie nietrudno jest wejść do drogerii i... wyjść albo z pustymi rękoma, albo kosmetykami kupionymi pod wpływem impulsu, z których koniec końców możemy nie być zadowoleni. Na czas tak dużych obniżek warto solidnie się przygotować przeglądając uprzednio swoje zapasy oraz tworząc listę rzeczy, które musimy kupić, bo np. akurat się kończą lub też są wynikiem naszych "chciejstw" i po prostu chcemy je mieć ot tak :).

Dzisiaj pokażę Wam moją listę kosmetyków, którym warto się przyjrzeć przemierzając rossmannowskie szlaki, ponieważ aktualnie ta promocja wzbudza największe zainteresowanie.


DO TWARZY



1. RIMMEL MATCH PERFECTION - podkład średnio kryjący w bogatej kolorystyce, pośród której większość osób powinna znaleźć odpowiedni dla siebie odcień. Jest bardzo wydajny, o przyjemnym zapachu, długo się utrzymuje i ładnie wygląda na twarzy nadając jej efekt lekkiego "glow". Wykończenie ma mokre, więc powinien dobrze wyglądać na cerze mającej tendencje do lekkich przesuszeń.

2. BOURJOIS HEALTHY MIX - podkład legenda, który albo się kocha, albo nienawidzi. Przepiękny, owocowy zapach jak żaden potrafi przyciągać jak magnez! Fajnie powinien sprawdzić się na cerze suchej/normalnej, a nawet po przypudrowaniu - mieszanej. Podobnie jak poprzednik delikatnie rozświetla, nawilża i pięknie wyrównuje koloryt cery.

3. BOURJOIS BLUSH ROSE D'OR - co prawda polecam wszystkie róże Bourjois, bo są przepiękne, jednak ten odcień jak dla mnie jest wyjątkowy. Mianowicie jest to różowy róż ze złotymi drobinkami, którym zachwycałam się w niedawnej recenzji do której Was odsyłam >>>KLIK<<<.

4. REVLON COLORSTAY - jego chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. Mocno kryjący podkład, dość ciężki, kierowany przede wszystkim do osób mających cerę z niedoskonałościami. Tutaj kolorystyka również jest bardzo szeroka, więc bez problemu znajdziecie coś dla siebie. O odcieniach po zmianie składu wspominałam TUTAJ.

5. LOVELY MAKE-UP BRILLIANCE - był moim pierwszym podkładem w życiu (miałam jakieś 14 lat kiedy go kupiłam jeszcze za mamine pieniądze) i wciąż jest w sprzedaży! Pamiętam, że jako nastolatka go kochałam, i dosłownie parę dni temu postanowiłam do niego wrócić, chcąc się przekonać, czy nadal jest taki fajny, jak kiedyś :). Będzie o tym osobny post, na który już z góry zapraszam. Niestety wybór odcieni mamy bardzo mocno ograniczony (jest ich dokładnie 4), więc ciężko będzie dopasować najbardziej odpowiedni, ale póki mamy promocję można zaryzykować, bo w chwili obecnie panującego rabatu, dorwałam go za niecałe 5 zł!!! Jest to podkład mocno rozświetlający.

6. BOURJOIS HEALTHY MIX CONCEALER - bardzo fajny, średniokryjący korektor, do stosowania zarówno pod oczy, jak i na niedoskonałości skóry. To już moje 3 opakowanie. Zapach tak, jak w przypadku podkładu - obłędny, owocowy i soczysty! Pisałam o nim szerzej TUTAJ.


DO OCZU



1. WIBO EYELINER - mój ukochany, pierwszy w  życiu eyeliner, którego używałam jeszcze jako nastolatka i któremu jestem niezmiennie wierna do nadal. Kosztuje grosze, w promocji wyjdzie niecałe 4 zł, więc jest to śmieszna kwota, jak za tak dobry jakościowo produkt! Czerń jest na prawdę czarna, nie rozmazuje się w ciągu dnia, nie kruszy, nie blaknie - ideał!!!

2. MAYBELLINE COLOR TATTOO - cienie, które podbiły blogosferę, na moich tłustych powiekach trzymają się przez większą część dnia, co w przypadku standardowych cieni, jest mission impossible. Nałożone na bazę (zwłaszcza Urban Decay) są nie do ruszenia, aż do zmycia. Ich recenzja pojawiła się TUTAJ.

3. L'OREAL VOLUME MILLION LASHES SO COUTURE - mascara, której już co prawda nie posiadam, ale planuję ponownie zakupić. Zdecydowanie numer 1 pośród wszystkich tuszy ze stajni L'Oreal. Jej recenzja jest TUTAJ.


DO UST
(tutaj już polecę Wam konkretne odcienie)



1. RIMMEL APOCALIPS SOLSTICE - błyszczący (ale bez drobinek) lakier do ust, w odcieniu brudnego różu. Trzyma się na ustach w miarę przyzwoicie, nie wżerając się w nie i schodząc bardzo równomiernie. Pięknie podkreśli naturalną, ciemniejszą barwę ust. Szerzej pisałam o nim TUTAJ.

2. RIMMEL LASTING FINISH AIRY FAIRY - moja ukochana pod względem koloru pomadka, nie pozbawiona oczywiście wad, ale to, że prawie całkiem ją zdenkowałam świadczy tylko o tym, jak bardzo się polubiłyśmy :). Recenzja pojawiła się TUTAJ.

3. RIMMEL MOISTURE RENEW VINTAGE PINK - jak sama nazwa wskazuje, jest to nawilżająca pomadka w kolorze dość ciemnego, nieco oldskulowego różu wpadająca nieco w jagodowe tony. Bardzo ją lubię, ale dodaje lat i wygląda poważnie, więc z pewnością nie będzie pasować wszystkim, mimo to kocham ją bardzo i polecam serdecznie :D. Recka wkrótce! :)


Dotarliśmy do finishu (to jest mój 500 post od momentu rozpoczęcia prowadzenia bloga, jeeeeeej!!! :D). Dajcie mi koniecznie znać na co Wy się skusiłyście, co jest Waszym must have i jakie zakupy planujecie jeszcze poczynić. Buziaki i pięknej pogody dla wszystkich, bo od paru dni słoneczko na Śląsku rozpieszcza! :)

34 komentarze:

  1. Fajne zestawienie :) Widzę tutaj moich ulubieńców. A i może skuszę się w końcu na Color Tatoo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Color Tattoo są nie do zdarcia, najmocniejsze cienie jakie miałam ever :P

      Usuń
  2. Bardzo lubię pierwszy podkład :) Natomiast korektor Bourjois kompletnie sie u mnie nie sprawdził ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam upolować Healthy Mix i nigdzie nie mogłam dostać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... może już asortyment został przebrany, wiadomo jak to bywa na tego typu promocjach, jednak powodzenia życzę dalej! :P

      Usuń
  4. ja kupiłam podkład Astor i krem CC z Bourjois, ponadto korektor Loreal i tyle :) Planuje jeszcze kupić pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno zakupię mascarę i może jakąś max jedną pomadkę :) Póki co, wszystko mam :)

      Usuń
  5. Kremowe cienie Maybelline faktycznie są świetne! Ja na razie nic nie kupiłam i staram się omijać Rossmanna szerokim łukiem. Zapoluję pewnie dopiero w czasie drugiego etapu promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również omijam jak tylko mogę, po co kupować na zapas byle tylko mieć, skoro w domu leży tyle rzeczy niewykończonych :P

      Usuń
  6. Bourjois górą wraz z kolor tatoo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja oczywiście skusiłam się na podkład Revlona, gdyż jest to jeden z najlepszych jak dla mnie podkładów, jednak wpadło też kilka innych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię Revlona, aczkolwiek na obecną porę jest już dla mnie za ciężki ;)

      Usuń
  8. dobre zestawienie, akurat skusiłam się na podkład healthy mix. niestety jest przy ciemny, ale na lato będzie doskonały :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! O tak, Healthy Mix jak najbardziej na lato będzie ok :)

      Usuń
  9. Podkład Revlon Colorstay jest naprawdę rewelacyjny :) Uważam że podkład jest godny uwagi :) Naprawdę świetnie wtapia się w skórę i wygląda naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, jednak przez to, że jest dość mocno kryjący lubię go używać głównie chłodnymi porami :P

      Usuń
  10. ja napewno kupie pomadke z Bourjois, ta welwetowa no i kilka lakierow. co dotyczy cieni, to nie wiem czy nie przygarnac jednego z L'Oreal ale zobaczymy co na to powie moj portfel!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Portfel z pewnością będzie protestował, jak to one mają w zwyczaju, jednak nam też się coś od życia należy :) Daj znać co udało Ci się kupić :P

      Usuń
  11. ja już mam róż z bourjois i paletkę korektorów z wibo, planuje jeszcze zdobyc jakiś dobry tusz :)
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mocno polecam zatem wspomniany w poście tusz L'Oreal Vollume Million Lashes So Couture :)

      Usuń
    2. używasz? i jak? wydłuża i pogrubia?

      Usuń
    3. Oj, chyba nie czytałaś powyższej notki :/
      Wyżej napisałam, że go miałam, ale już mi się skończył oraz zaprosiłam do przeczytania recenzji, gdzie jest napisane o nim o wiele, wiele więcej:
      http://bycpiekna24.blogspot.com/2014/04/maskara-loreal-paris-volume-million.html

      Usuń
    4. czytałam, czytałam, po prostu nie zwróciłam uwagi :)

      Usuń
    5. no, recenzję przeczytałam, bardzo dokładna :) rzeczywiście efekt super wyszedł, myślę, że się skuszę na ten tusz, mam tylko nadzieję, że w moim Rossmanie go znajdę :)

      Usuń
    6. No ok, wybaczam ;) Oczywiście dobór mascary jest rzeczą bardzo indywidualną, niemniej na moich rzęsiorach sprawdziła się bardzo dobrze :)

      Usuń
  12. korektor spod 6 za mną chodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny jest, kiedyś ideał, teraz znalazłam jeszcze lepszy i jest nim BB od Bell :P

      Usuń
  13. no no no, zaszalałaś z podkładami:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie mam ich dużo więcej, ale kupuję je stopniowo. Te mam od wielu dobrych miesięcy poza podkładem z Lovely, który faktycznie wyhaczyłam w promocji :P

      Usuń
  14. Świetny post, bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie bardzo cenna. Staram się zaglądać do każdego kto zostawi komentarz, więc nie musisz mnie dodatkowo zapraszać na swój blog :) Komentarze obraźliwe, wulgarne, autopromocyjne, bądź z pyt. obserwujemy? - usuwam. Jeśli masz jakieś pytania, na każde odpowiem pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...