wtorek, 12 marca 2013

Haul ubraniowy

Cześć Dziewczynki! Dzisiaj poszalałam nieco na zakupach. Jako, że ostatnio przybrałam na wadze (dotychczas ubrania nosiłam w rozmiarach XS/S, a od kilku miesięcy mieszczę się idealnie w M), musiałam wymienić część swojej garderoby, która dzisiaj powiększyła się o kolejne perełki. Chyba każda z nas ma swoje ukochane sklepy, w których lubi robić zakupy ubraniowe. W moim przypadku takim ulubionym sklepikiem jest prywatny butik, mieszczący się kilka km od mojej miejscowości, gdzie często można trafić markowe ubrania, z poprzednich kolekcji, które wystawiane są zaledwie po kilka sztuk, lub nawet po jednej i dzięki temu sprzedawane po dużo niższej cenie.

Dzisiaj udało mi się znaleźć taki oto cudeńka (przepraszam za jakość zdjęć, ale fotki cykałam w sztucznym świetle, jednak na szczęście udało się dobrze uchwycić kolory).

T shirt z Zary z 79.99 zł na 39.99 zł - była to ostatnia sztuka, jednak z powodu przecudownego kotka, który wypisz, wymaluj przypomina moją Misieńkę nie mogłam go nie wziąć. Niestety jest na mnie odrobinkę za mały, więc myślę aby odciąć rękawy i przerobić ją na zwykłą bluzeczkę na ramiączkach. Co o tym myślicie?



Spodnie Mexx z 219 zł na 170 zł - zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia! Mają nietypowy kolor, nie jest to mięta, ciężko mi określić ten odcień, ale zdjęcie idealnie go oddaje. Są to takie ciut szersze rurki, idealne na wiosnę do szpilek.



Rybaczki jakiejś totalnie nieznanej mi firmy, krótko mówiąc "noł nejmy" z 59.99 zł na 39.99 zł - w poprzednie lato miałam białe rybaczki, wychuchane, wydmuchane, ukochane spodenki, w które na dzień dzisiejszy za Chiny Ludowe nie wchodzę, bo... niestety -  urosło mi dupsko ;((( Dzisiaj nadarzyła się okazja by kupić "model zastępczy" to, aż szkoda było nie brać :)



Kupiłam jeszcze piękną, głęboko turkusową koszulę z kołnierzykiem, jednak nie robiłam jej zdjęcia, bo była pognieciona w kilku miejscach, więc zanim jej nie wyprasuję pokazywać nie będę, bo nie wypada ;) Kosztowała z 69.90 zł na 39.90 zł.

W oko wpadła mi też torba Michaela Korsa, ale niestety nawet po obniżce była za droga :(

Jak Wam się podobają moje dzisiejsze łupy? Jak ja kocham wszelkie promocje, przeceny itp, a w tym butiku i TkMaxx mogłabym zamieszkać :) Pozdrawiam!

26 komentarzy:

  1. fajne te ciuszki :D jestem ciekawa jeszcze tej koszuli :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wyprasuję to może jeszcze ją pokażę :P Dzisiaj już mi się nie chciało ;)

      Usuń
  2. piękne ciuszki :) uwielbiam rybaczki a te są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię rybaczki, na późną wiosnę będą jak znalazł :)

      Usuń
  3. Pierwsza bluzeczka bardzo ładna :) Ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki inny prawda? Też mi wpadła w oko, jak tylko weszłam do sklepu :P

      Usuń
  4. bluzka bardzo fajna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna koszulka z kotem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako maniaczka kotowatych musiałam ją mieć, to już 3 z kocim motywem u mnie :D

      Usuń
  6. Koszulka i pierwsze spodnie - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne spodnie te a'la miętowe;) jestem mega ciekawa koszuli, ponieważ bardzo lubię takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko ją uprasuję, postaram się coś wrzucić ;)

      Usuń
  8. Ten kotek jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnie świetne, ale najbardziej ujął mnie Kocur na koszulce *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu niezbyt dobrze widać, ale ma jeszcze okularki w kształcie serduszek hehe :D

      Usuń
  10. Świetny jest ten T shirt z kotem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja o wiele lepiej czuję się w długich spodniach (koniecznie rurki!) niż w rybaczkach, więc te długie spodnie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Mnie tam bez różnicy, jaka długość, byle się dobrze nosiło, aaa no i nienawidzę 100% sztucznych tkanin ;/

      Usuń
  12. bardzo fajny t-shirt z kociakiem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie bardzo cenna. Staram się zaglądać do każdego kto zostawi komentarz, więc nie musisz mnie dodatkowo zapraszać na swój blog :) Komentarze obraźliwe, wulgarne, autopromocyjne, bądź z pyt. obserwujemy? - usuwam. Jeśli masz jakieś pytania, na każde odpowiem pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...