poniedziałek, 25 marca 2013

Szary poranek - taki lekko mocniejszy makijaż dzienny

Hej Moje Drogie :) Postanowiłam już nie przywoływać wiosny, bo jest złośliwa, robi na przekór i nie chce słuchać, a że pogodę mamy iście angielską, postanowiłam zmalować sobie makijażyk, który będzie odzwierciedleniem szaro-burego nastroju panującego za oknem (nie licząc tych kilku promyków słońca, które łaskawie raczyły się na chwilę pojawić).





Coś mnie dzisiaj naszło na pokazanie pełnego make up'u i całej swojej facjaty, więc otóż jestem :P




 
Cienie jakich użyłam to:
* szarość - paleta cieni Peggy Sage
* czerń w zew kąciku - Sleek Original
* perłowa biel łukiem brwiowym - najjaśniejszy cień z paletki potrójnych cieni Diadem 04
* czerń na dolnej i górnej linii rzęs - Noir z Sleek Au Naturel

Dodatkowo:
* podkład - krem BB Skinfood Peach Sake Pore
* róż - pomieszany Sleek Life's A Peach i Astor Peachy Coral
* pomadka - Sensique nr. 306
* mascara - Grashka
* brwi - czerń z paletki Sleek Original

72 komentarze:

  1. makijaż zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpasowałam się w Twój gust :P

      Usuń
  2. Śliczny i starannie wykonany makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło Cię zobaczyć :*

    Teraz wiem z kim mam przyjemnośc :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jedno zdjęcie na blogu w sumie nie zaszkodzi ;)))

      Usuń
  4. ale cudownie podkręcają Ci się rzęsy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat w tej kwestii nie narzekam, zalotki chyba nie umiałabym używać ;) Dziękuję :*

      Usuń
  5. o jaka Ty śliczna :) makijaż cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dagulinku :* Fajnie, że makijaż się podoba :)

      Usuń
  6. ale masz buziunie miłą. :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana, Ty też jesteś przesympatyczną osóbką, co łatwo wywnioskować po filmikach :)

      Usuń
  7. i masz oczy takie hipnotajzing :D to Twój kolor oczu, czy trochę w programie podsycałaś go? bo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę podsyciłam, ale tylko na tym pierwszym zdjęciu całej twarzy :P Dzisiaj aparat nie chciał współpracować, więc musiałam podziałać w kilku programach, by oddać dokładnie kolory makijażu, a jak już podkręciłam kolory to tęczówka wydawała mi się lekko za jasna, więc ją przyciemniłam i wyostrzyłam :P

      Usuń
  8. Ale ty jestes sliczna!! :) Makijaz idealny dla mnie, wlasnie jak juz sie maluje to mw. tak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martuś :* Ja to już czekam na Twoje kolejne filmiki :D Nagrywaj, nagrywaj :)

      Usuń
  9. bardzo sympatyczne lico :) i te oczy... ahh ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie!!! Lubie takie proste, a jednak bardzo podkreślające makijaże:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój ostatni też mi się bardzo podoba, mnie jednak nie wszystkie barwy dobrze leżą :(

      Usuń
  11. Te oczy masz świetnie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba ten makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie Ty masz śliczne, duże oczy :) Podoba mi się makijaż, dokładnie takie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, jak dla mnie odrobinę za mocny na dzień, ale mimo to dobrze się w nim czułam :)

      Usuń
  14. Świetny makijaż oczu - zdecydowanie w moich kolorach :)

    P.S Pytałaś czy z Gonią znamy się jedynie z bloga czy już dłużej.
    Chodziłyśmy razem do szkoły średniej,także Nasza znajomość trwa już ponad 4-5 lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie byłam ciekawa jak zawiązała się Wasza relacja :) Fajnie, że obie prowadzicie blogi, w końcu nikt tak nie zrozumie człowieka, jak druga blogowiczka i do tego przyjaciółka :)

      Usuń
  15. Piękny makijaż ale oczka jeszcze ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie takie makijaże lubię

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny makijaż :)
    masz przesympatyczny "ryjek" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny makijaż :) Ta pomadka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadka rzeczywiście rewelacyjna, taka typowa brzoskwinka, lekko pomarańczowa, ale nie za bardzo - polecam!

      Usuń
  19. pieknie pomalowane oczko - mam wrazenie ze 2 zdjecie naprawde sie na mnie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe nie wiem czy to dobrze, bo takie wrażenie może nieco przerażać :D

      Usuń
  20. O dziewczyno, ale masz przepiękne oczy! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny makijaż! masz boskie oczy *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martuś :* Cieszę się, że make up przypadł do gustu :)

      Usuń
  22. Ślicznie wyglądasz w takim makijażu :)
    I do tego ten kolor oczu.. zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dla mnie taki make up na codzień jest odrobinę za mocny, ale wiem, że dużo kobiet preferuje różne szarości, więc postanowiłam pokazać również swoją wersję ;)

      Usuń
  23. Super, dziewczyny mają rację, masz piękne oczy i w ogóle cudna z Ciebie kobieta! Ja czekam na więcej makijaży:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą na pewno Alinko, dziękuję pięknie za odwiedziny i miłe słowa :***

      Usuń
  24. śliczny makeup :) bardzo ładnie wyglądasz :) pasuje do ciebie taki makijaż, tak myślę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewelinko :* Wkrótce wersja z fioletem w roli głównej :)

      Usuń
  25. Bardzo ładny makijaż i widać, że starannie wykonany :D Piękna jesteś! Poprosimy więcej takich fajnych zdjęć! Dodaje do obserwowanych napewno będe tu częściej wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz, obserwację i ogromnie cieszę się, że makijaż się podoba :) Pozdrawiam! :*

      Usuń
  26. pięknie podkreślone oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny makijaż :)) Szczególnie podobają mi się oczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie bardzo cenna. Staram się zaglądać do każdego kto zostawi komentarz, więc nie musisz mnie dodatkowo zapraszać na swój blog :) Komentarze obraźliwe, wulgarne, autopromocyjne, bądź z pyt. obserwujemy? - usuwam. Jeśli masz jakieś pytania, na każde odpowiem pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...