środa, 27 marca 2013

Ogłoszenia parafialne - co w nowym Glamour

Cześć moje Kochane! Dzisiaj jestem totalnie nie w humorze, cały dzień chodzę i płaczę, bo przez własną głupotę straciłam znajomość z ważną dla mnie osobą. Nie chcę się tu uzewnętrzniać o co poszło, ale wina była ewidentnie po mojej stronie i niestety jest to sytuacja już nie do odwrócenia. Tak źle, jak dzisiaj nie było mi już dawno, dlatego szybciutko przedstawię co jest tematem dzisiejszego posta i przez resztę wieczoru chyba poczytam sobie jakąś książkę, aby odwrócić myśli od całej tej popapranej sytuacji.

Polecam Wam serdecznie nowy numer Glamour, gdzie w środku znajdziecie kupon, który po wypełnieniu zanosicie do najbliższego sklepu L'Occitane i otrzymujecie 3 miniatury kremów do rąk, każda po 10 ml. Ja już się skusiłam do czego i Was zachęcam, bo promocja trwa do 17 kwietnia, lub wyczerpania zapasów, tak że warto się spieszyć.




Dodatkowo w numerze znajdziemy kupony rabatowe nawet do -50% do różnych sklepów, obowiązujące tylko w dniu 13 kwietnia, a adresy sklepów biorących udział w akcji można sobie sprawdzić na stronie www.glamour.pl

Ok, to by było na tyle, ja idę dalej topić smutki w 2l butelce zimnej Coca Coli bo pomimo, że kremiki poprawiły mi humor, to niestety wyszło im to średnio skutecznie :(

Pozdrawiam!
Zdołowana, smutna i zła sama na siebie Southgirl

49 komentarzy:

  1. Też mam dzisiaj zły humor ale z innego powodu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może taki dzień ehh... :(

      Usuń
    2. Chyba tak, bo i ja się dzisiaj napłakałam za wszystkie czasy :|

      Usuń
    3. Szkoda, że nie możemy się tak spotkać wszystkie razem przy winku :(

      Usuń
  2. O może jutro skoczę po glamour i po te próbki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo zwłaszcza różany kremik pachnie zniewalająco!

      Usuń
  3. Nie martw się, może jeszcze da się to jakoś naprawić :*
    Podoba mi się ta akcja z próbkami, ale ja nie mam do nich dostępu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie... wiem to na pewno, ale dziękuję za słowa pocieszenia :* Szkoda, że nie masz dostępu do L'Occitane :(

      Usuń
  4. Współczuję ale głowa do góry! Po burzy zawsze wychodzi słońce :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś będzie lepiej na pewno... póki co mam ochotę gdzieś uciec i przeczekać aż ten ból minie :(((

      Usuń
    2. Znam to uczucie, ale pamiętaj, że w końcu los uśmiechnie się również do Ciebie! :)

      Usuń
    3. Mam nadzieję, póki co boli mnie brzuch i wyglądam tak, że chyba przez miesiąc nie pokażę żadnego makijażu przez opuchliznę na mojej buzi od płaczu :(

      Usuń
  5. Fajna akcja z tymi kremami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a to wymiana w sklepie Loccitane, ech to nie skorzystam, bo niestety nie mam w pobliżu go;/
    no szkoda, bo ten środkowy jest genialny

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna okazja, ale nie wiem czy się skuszę;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Super okazja!
    Musze sprobowac z niej skorzystac. I nie smutaj kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo super okazja, może się skuszę i zakupię gazetkę i wykorzystam promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biedna :< Współczuje, rozumiem Cię w pełni ostatnio miałam bardzo podobną sytuację ;( Niestety człowiek uczy się dopiero na błędach, ale mam nadzieje, że w twoim przypadku uda się coś jeszcze odkręcić może nie jest tak źle, zawsze trzeba mieć nadzieję! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro jeszcze postaram się to jakoś załagodzić, chociaż nie wiem co z tego wyjdzie... Nadzieja to właśnie to, czego się trzymam, czegoś w końcu muszę :)

      Usuń
  11. Uśmiechnij się,wszystko będzie dobrze ;)
    Miałam już jedną miniaturkę kremu z Glossy Boxa,świetna sprawa gdy potrzebujemy kosmetyku do maleńkiej torebeczki bez którego nie możemy się obyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Teraz wreszcie będę miała kremy w każdej torebce :P

      Usuń
  12. też dostałam te same próbeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może jeszcze wszystko da się odkręcić. Głowa do góry i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się staram, ale chyba nic z tego :((( Dziękuję :*

      Usuń
  14. Trzymam kciuki żeby się ułożyło!
    Na poprawę humoru, może masz ochotę wyggrać czerwone szpilki♥?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż sprawa wygląda na przegraną :( Zajrzę...

      Usuń
  15. Ja również mam swój numer GLAMOUR,ale kremów niestety nie udało mi się odebrać...

    OdpowiedzUsuń
  16. mam Glamour :) niestety nie mam tego sklepu u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. gazetka czeka już na mnie w PL :D
    a Ty się nie smutkuj.. może jeszcze uda się wszystko odkręcić? głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że razem z kremami... sytuacja pomału się prostuje, ale to jeszcze długa droga do pełnego sukcesu :( Mimo to cieszę się, że ta osoba dała mi szansę na odkręcenie wszystkiego...

      Usuń
  18. Niestety, czasem czasu już nie można cofnąć :((
    Ale zawsze można spróbować naprawić. Nigdy nie jest za późno, choć czasem nam samym się wydaję, że już jest...
    Sama też kiedyś przez swoją głupotę straciłam dobrą znajomość, więc wiem jakie to uczucie :((
    Trzymaj się! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Słońce, mnie na szczęście już udało się wyprostować całą tą sytuację, więc jestem o tyle szczęśliwa, że mi wybaczył - ufff!!! :)

      Usuń
  19. Kochana głowa do góry, kto wie, może jednak z czasem da się wszystko naprawić... :) trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie bardzo cenna. Staram się zaglądać do każdego kto zostawi komentarz, więc nie musisz mnie dodatkowo zapraszać na swój blog :) Komentarze obraźliwe, wulgarne, autopromocyjne, bądź z pyt. obserwujemy? - usuwam. Jeśli masz jakieś pytania, na każde odpowiem pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...