poniedziałek, 11 listopada 2013

Essence nr 147 Miss Universe

Hello! Będąc jakiś czas temu w SuperPharm, lakier który Wam dzisiaj pokażę przyciągnął mnie praktycznie jak magnes, ze względu na swój wyjątkowy kolor, dlatego też niemal natychmiast powędrował do koszyka. Czy był to dobry zakup?

Kolor - bazą jest butelkowa zieleń, w której zatopione są turkusowo, zielone drobinki (na pewno nie jest to brokat). Coś pięknego!!! Na kciuk i palec serdeczny nałożyłam Sally Hansen Fuzzy Coat w odcieniu All Yarned Up, ot tak dla urozmaicenia.
Pędzelek - języczkowy, dość szeroki, spłaszczony, bardzo wygodnie się nim operuje.
Wykończenie - ciężko określić, zobaczycie na fotkach :P.
Krycie - po pierwszej warstwie myślałam, że krycie będzie gorzej, niż fatalne, ponieważ lakier robił ogromne prześwity, ale ku mojemu zdziwieniu druga warstwa pięknie wszystko przykryła, zatem dwie ciut grubsze wystarczają do pełnego krycia.
Trwałość - dość słaba :( Już na 2 dzień miałam starte końcówki, mimo nałożenia topu, a na 3 dzień lakier zaczął miejscami odchodzić.




 


Co ciekawe, Miss Universe jest niemal bliźniaczo podobna do Essie Dive Bar  i zbliżona do China Glaze Rodeo Fanatic, z czego wnioskuję, że wiele marek gustuje w podobnej kolorystyce ;). Pomimo jednej głównej wady, czyli trwałości, kolorem Misski Wszechświata jestem tak oczarowana, że wynagradza mi on tą krótką żywotność na paznokciach.

A Wam jak się podoba? Uciekam poodwiedzać Wasze blogi :*

36 komentarzy:

  1. śliczny i fajnie wygląda z piórkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier śliczny, powiedziałabym bardzo.. metaliczny :) Szkoda tylko,że jego trwałość jest taka słaba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nad tym ubolewam, bo inaczej byłby to ideał...

      Usuń
  3. mam bardzo podobny z H&M - również nie mogłam oderwać od niego wzroku i musiał być mój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że H&M ma podobny, ja wypatrzyłam tylko Essie i China Glaze :P

      Usuń
  4. ładny kolorek, mam podobny z wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faaajny! Nie mam podobnego jeszcze, jak będę w Hebe i go znajdę, to kupię, bo super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekoniecznie w Hebe, może być rownież SuperPharm i Natura :)

      Usuń
  6. Piękne pazurki, ale zdjęcie pierwsze wymiata - jest boskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, a pierwsze zdjęcie to kombinowanie z programem graficznym i tłem z lapka hehe :)

      Usuń
  7. Piękny! Ale sobie odpuszczę bo mam już Essie Dive Bar ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, nie ma co powielać kolorów w swojej kolekcji i lepiej kupić inny odcień :)

      Usuń
  8. Super kolorek. Szkoda, że te lakiery kiepsko się u nie trzymają :/
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wygląda i mnie nie przeszkadza, że słabo się utrzymują bo lubię często zmieniać kolor lakieru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie, ale czasem jak gdzieś wyjeżdżam na parę dni, to przydało by się coś trwalszego, dlatego wtedy używam Essiaków :)

      Usuń
  10. Mrrr kolorek cudowny. Jak spotkam to kupię :))

    OdpowiedzUsuń
  11. łaaadny on! taki intrygujący i nieco magiczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak :) Ale nie zabija przy tym swoim mrokiem, pomimo, że jest ciemny :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Mnie osobiście kojarzy się z żuczkiem leśnym, zobacz czy nie podobny http://stach1111.flog.pl/wpis/1304963/zuk-lesny-dzisiejszy-spacerek-po-lesie :D

      Usuń
  13. bardzo ladne paznokcie i lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakier ma śliczny odcień, taki metaliczny, ładnie prezentuje się na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mój kolorek, a to dlatego że nie lubię ciemnych lakierów, ale sam w sobie jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odcień jest przepiękny, taki głęboki i wyrazisty ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie bardzo cenna. Staram się zaglądać do każdego kto zostawi komentarz, więc nie musisz mnie dodatkowo zapraszać na swój blog :) Komentarze obraźliwe, wulgarne, autopromocyjne, bądź z pyt. obserwujemy? - usuwam. Jeśli masz jakieś pytania, na każde odpowiem pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...