czwartek, 6 lutego 2014

Mary Lou Manizer wreszcie u mnie!!! :D :D :D / Jest już Was pół tysiąca!

Czeeeść! Dzisiaj szybka notka, 2 dni temu zamówiłam sobie rozświetlacz Mary Lou Manizer na stronie Minti, który od jakiegoś czasu chodził mi po głowie. Dzisiaj dotarł i przyznaję - jestem oczarowana maksymalnie i to w każdym możliwym zakresie! Jest obłędny, przepiękny, skrzący i mega kobiecy! Chyba aktualnie najładniejszy kosmetyk, jaki posiadam w swoich zasobach. Kto jeszcze nie zna, niech podziwia :D.







Zachwycający prawda? Coś czuję, że był to najlepszy zakup ostatnich miesięcy, ale jak będzie podczas użytkowania pokaże czas. Na razie patrzę, podziwiam i nie ośmielam się tknąć :D.

Poza tym popatrzcie do jakiej pięknej, okrąglutkiej liczby udało mi się dobić :) DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM Z CAŁEGO SERCA ZA TO, ŻE JESTEŚCIE TUTAJ ZE MNĄ! Chociaż liczby nie są najważniejsze, to jednak świadomość, że pół tysiąca ludzi postanowiło dołączyć do obserwatorów mojej witrynki, daje mega kopa do działania. Za miesiąc drugi roczek bloga, więc z tej okazji postaram się przygotować dla Was jakieś rozdanie, tak że bądźcie czujni ;))).


Buziaki Kochani moi :***

56 komentarzy:

  1. ładniuchny <3 gratuluję tylu czytelników kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudowny ♥ gratuluję skarbie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Mary Lou się czają i zastanawiam się czy go sobie nie sprawić gdzieś w kwietniu. :D
    Gratuluję takiej liczby obserwatorów! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chciejliście widnieje już od paru dobrych miesięcy ale ... u mnie roświetlacz nie do końca jest kosmetykiem często używanym, nadal myślę ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie myśl, tylko bierz w ciemno! Ja też się wahałam, rozmyślałam, a teraz żałuję każdej chwili, bo mogłam go już mieć kilka miesięcy temu kiedy pierwszy raz trafił do koszyka i później go wycofałam :P

      Usuń
  5. Jej, ten rozświetlacz to moje takie małe kosmetyczne marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też było i dzisiaj się ziściło, oł jea! :D

      Usuń
  6. Bardzo lubię Mary, chociaż idealna dla mnie nie jest. Teraz czekam na Cindy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem koniecznie poproszę coś w rodzaju pierwszych wrażeń, lub całej recenzji Cindy, jak już ją wypróbujesz na swym licu :)

      Usuń
  7. Ten odcień ma wiele fanek :) Ja jestem wierna rozświetlaczom z MACa, ale przyznam, że ten też bym chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam że Maczkowe są świetne, moim zdaniem Mary będzie pasowała raczej posiadaczkom ciepłego odcienia skóry, ale zobaczymy jak będzie w praktyce :P

      Usuń
  8. Fajna szata graficzna, bardzo kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam go! chociaż kusi mnie teraz ten nowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jeszcze z kolei bardzo kusi Frat Boy, macałam na żywo i jest przepiękny!!! :D

      Usuń
  10. I sie skusiłaś;). Gratuluję obserwatoròw;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bym chętnie go przygarnęła :D Gratuluję liczby obserwatorów :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jedynie żałuję że zlikwidowali już u mnie w mieście Marionnaud, bo tam był tańszy i bez przesyłki wrrr ;/

      Usuń
  12. nie widziałam jeszcze takiego, ale rzeczywiście wygląda bosko, i opakowanie ma piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem koniecznie musisz zapoznać się z recenzjami innych blogowiczek, bo większość jest zachwycona, na moją przyjdzie czas dopiero jak się z nim oswoję :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Mnie też kusił długo, aż uległam jego, a właściwie jej czarowi :P

      Usuń
  14. Liczba obserwatorów rośnie,dobry zakup:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rośnie i oby tylko nie daj Boże nie malała :P

      Usuń
  15. Wygląda super :) Samo opakowanie zachwyca :) Jednak ja osobiście nie używam rozświetlaczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też nie, ale zacznę, bo ten zdecydowanie wydaje mi się, że jest tego wart :P

      Usuń
  16. Chodzi mi ten rozświetlacz po głowie :D Ładna liczba - gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny, chociaż dla mnie trochę zbyt złoty. Ja wolę jednak chłodniejsze rozświetlacze. Z The Balm mam straszną ochotę na Frat Boy <3 Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo Frat Boy to moje kolejne chciejstwo, ale póki co kasy na niego nie mam :( Jak wolisz chłodne rozświetlacze, to może srebrzak HighLight z Technic by Ci się podobał? Dziękuję Aniu :*

      Usuń
  18. aaaa masz go, będziesz na pewno zadowolona. Moja Mary zaliczyła upadek i teraz wygląda niezbyt ładnie ale co tam i tak ją wielbię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że da się maziać :D Ciekawe jak na licu się prezentuje, chyba jutro zaryzykuję i się paćknę raz :P

      Usuń
  19. Om om om zachwycający w każdym calu! <3 Pozdrawiam! :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest przepiękny!!! Pozdrawiam Cię również :*

      Usuń
  20. Gratuluję połowy tysiąca! Oby wkrótce było nas u Ciebie dwa razy więcej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!! Bardzo, bardzo mocno już na to czekam :D

      Usuń
  21. Musiałam go ostatnio sprasować :( Na szczęście nie stracił na właściwościach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najważniejsze :) Nie wiedziałam, że on taki delikatniak :P

      Usuń
  22. Fajny. Ja cały czas dojrzewam do zakupu rozświetlacza :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale ma piękne opakowanie, cudeńko!:) Też chcę!:D

    Gratuluję liczby obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam same pozytywne opinie na temat tego rozświetlacza, może i jak wreszcie się skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny! Efekt subtelny i kobiecy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie bardzo cenna. Staram się zaglądać do każdego kto zostawi komentarz, więc nie musisz mnie dodatkowo zapraszać na swój blog :) Komentarze obraźliwe, wulgarne, autopromocyjne, bądź z pyt. obserwujemy? - usuwam. Jeśli masz jakieś pytania, na każde odpowiem pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...