poniedziałek, 26 maja 2014

Beauty Lunch / spotkanie blogerek w Katowicach - 25.05.2014r.

Witam Was! Uff... cóż to był za weekend! Intensywny, ciekawy i zaskakujący, a to m.in. za sprawą niedzielnego spotkania, w gronie 17 zajebistych babeczek :D.

Pomysłodawczyniami i organizatorkami całego przedsięwzięcia były nasze blogowe koleżanki, czyli Asia i Ania.



Spotkanie odbyło się w klubie muzycznym Bob w Katowicach. Organizacja była na najwyższym poziomie, a dziewczyny zadbały o najdrobniejsze szczegóły, zapewniając nam masę atrakcji :))).

Na początku, pojawiła się przesympatyczna przedstawicielka marki Couleur Caramel, która rozdała nam katalogi i poopowiadała o tej nowej na rynku marce (obecnej w Polsce od stycznia tego roku) oraz jej asortymencie. Wszystkie mogłyśmy pooglądać i poswatchować wybrane kosmetyki.




Następnie Ewelina z bloga Pędzlem Malowane, która wykonuje jedne z najpiękniejszych makijaży (i zdjęć!) w blogosferze, miała za zadanie wykonać makijaż na wybranej uczestniczce spotkania kosmetykami Couleur Caramel. Wybór padł na Olę :).



Prawda, że wyglądała ślicznie?



Następnie rozpoczęło się "targowisko próżności", czyli wymianka :D Na fotce poniżej ja i Madzia oglądamy zaledwie mikroskopijną część wszystkich kosmetyków, które były przeznaczone do tego celu ;).



W międzyczasie nasze kochane organizatorki zapewniły nam dużo jedzenia, napoi i pysznych przekąsek mmm...



...jednak i tak największym zaskoczeniem był przepiękny i równie pyszny, kosmetyczny TORT!!!



Rozmowom, pogaduchom, zarówno prywatnym, jak i typowo kosmetycznym nie było końca :). Asia i Ania zadbały także i o to, aby żadna z nas nie wyszła z pustymi rękoma. Otrzymałyśmy kilka solidnych paczek z prezentami od naszych sponsorów!




Na koniec oczywiście musiała być wspólna fota, na pamiątkę tego wyjątkowego spotkania :).

Ustawiamy się...



... cel, pal! :D



A w domu:



Ze swojej strony chciałam raz jeszcze serdecznie podziękować Asi i Ani za zaproszenie mnie na to spotkanie, dzięki czemu ponownie mogłam spotkać się z tymi, których już znam z poprzednich eventów, a także poznać nowe osóbki, naszym sponsorom za fajne gifty oraz w końcu dziewczynom za super spędzone popołudnie w Waszym towarzystwie!

Czas spędzony na ploteczkach umilili nam:



Dzięki i do zobaczenia kolejnym razem! :*

Ps. Wszystkie zdjęcia oprócz przedostatniego są własnością Eweliny i Asi (ja oczywiście zapomniałam aparatu :P).

24 komentarze:

  1. Fajna sprawa takie spotkania :) (mam nadzieję, że kiedyś w przyszłości będą miała okazję w takim spotkaniu uczestniczyć ;P) Widać, że spotkanie się udało-to najważniejsze, a tort robi niesamowite wrażenie. Na pewno był pyszny mniam ;D tylko nie pisz, że był śmietankowy :P No i oczywiście wszystkie wyglądałyście pięknie :) Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się dorobisz stażu w blogosferze to kto wie, kto wie ;) Tort był rzeczywiście prześliczny o smaku śmietankowo - malinowym :P Takie spotkania są suuuuuuuuper! Już czekam na kolejne :P

      Usuń
  2. wspaniały tort, świetne spotkanie, pasowałoby mi się wybrać na takie, mała odskocznia by się przydała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, następnym razem wpadaj na Kato ;)

      Usuń
  3. Ale tort :D Chciałabym kiedyś na takie spotkanie przyjść i poznać blogerki z mojego miasta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko przed Tobą moja Droga ;)

      Usuń
  4. Świetne spotkanie. A ten tort po prostu boski *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, tort był genialny, w zasadzie była to największa niespodzianka wieczoru :P

      Usuń
  5. aaa tort wyglądał cudnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super :) Miłego używania

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz! Super spotkanko miałyście! Oby takich miłych chwil jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, miło mi, że tak uważasz :* Oj tak, już wyglądam następnego ;)

      Usuń
    2. Tylko prawdę piszę! :*

      Usuń
  8. Miło było znowu Cię zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę takich spotkań ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie powiem, że jest czego ;) :D

      Usuń
  10. Miło było Cię poznać, spotkanie było naprawdę mega ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i wzajemnie :) Do następnego razu! ;)))

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie bardzo cenna. Staram się zaglądać do każdego kto zostawi komentarz, więc nie musisz mnie dodatkowo zapraszać na swój blog :) Komentarze obraźliwe, wulgarne, autopromocyjne, bądź z pyt. obserwujemy? - usuwam. Jeśli masz jakieś pytania, na każde odpowiem pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...