piątek, 26 lutego 2016

Semilac Bisquit + syrenka Indigo = połączenie idealne!

Hej! Dzisiaj na szybko, bez zbędnego gadania. Kilka tygodni temu, w końcu udało mi się zakupić osławiony już wszem i wobec efekt syrenki marki Indigo. Akurat tak się złożyło, że kiedy paczka do mnie dotarła, dokładnie dzień później miałam ściągać swoje hybrydy oraz nakładać nowe, jednak mając nową "zabawkę" postanowiłam nie zwlekać i od razu zabrałam się do roboty :).

Syrenkę postanowiłam nałożyć na dwie uprzednio nałożone warstwy Semilac Bisquit, przyozdabiając w ten sposób wszystkie paznokcie, gdyż miałam ochotę na taki nieco bardziej "bogaty", iskrzący efekt. Myślę, że całość wyszła bardzo fajnie i muszę przyznać, że wspaniale czułam się w takim połączeniu, dlatego z pewnością jeszcze nie raz do niego wrócę.







A Wam jak się podoba? Przyjemnego wieczoru! :)

64 komentarze:

  1. Subtelnie i kobieco, idealne połączenie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mnie też takowe bardzo odpowiada :D

      Usuń
  2. Uwielbiam takie delikatne róże. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie mam ten kolorek na pazurkach, ale bez syrenki ;) Z nią wygląda jeszcze cudniej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syrenka wyjątkowo pasuje do tego odcienia, ale Bisquit solo też prezentuje się pięknie! :)

      Usuń
  4. Sam "biszkopcik" bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny efekt i pazurki <3 mi się ostatnio jeden ułamał i skróciłam wszystkie... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo zawsze jest odpowiedzialność zbiorowa, choć kiedyś zdarzało mi się zostawiać resztę długich, kiedy złamał się tylko jeden, ale teraz już wiem, że była to głupota :P

      Usuń
  6. Też mam i używam. Super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na jakim kolorze podoba Ci się najbardziej? :)

      Usuń
  7. Pięknie to wygląda :) ja teraz będę wywoływać wiosnę paznokciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Bardzo dobry pomysł! Ja już też wyczekuję wiosny, a tu ani widu, ani słychu jeszcze :(

      Usuń
  8. Uroczo i tak dziewczeco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Teraz już nie, bo robiąc przerwę od hybryd ścięłam na zero :P

      Usuń
  10. idealne paznokcie. piękne, muszę też zrobić takie połączenie bo mam pyłek syrenkowy i ten biszkoptowy lakier

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie takie idealne, bo bez hybryd łamią się jak szalone :(

      Usuń
  11. uwielbiam ten efekt. Sama teraz mam syrenkę 2 na serdecznym pazurku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki odcień syrenki 2 wybrałaś? Ja mam holo, ale jestem średnio z niego zadowolona, bo zakrywa całkowicie kolor lakieru :(

      Usuń
  12. Piękne! Ostatnio miałam podobny manicure. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pasują do siebie idealnie! :) Super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie także bardzo się podoba, dzięki Gosiu :)

      Usuń
  14. bardzo ładnie to wygląda, chociaż u mnie na pazurkach to wolałabym chyba taki efekt na jednym palcu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy na co w danej chwili ma się ochotę :) Ja najczęściej też najczęściej nakładam jakieś ozdoby itp. zazwyczaj na kciuk i serdeczny :)

      Usuń
  15. piękne!!!:))

    Zapraszam do mnie na ROZDANIE :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny kolor. :)

    Pozdrawiam,
    www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardzo przypadł do gustu :) Zarówno solo jak i w połączeniu :)

      Usuń
  17. Bosko się pasurki prezentują w takim wydaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne <3 Semilac w tym roku ma być na Meetbeauty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, nawet nie wiedziałam, ale niestety z powodu operacji kolana, ja w tym roku odpadam :(

      Usuń
  19. Świetna stylizacja! Czekamy na więcej :)
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, jest mi niezmiernie miło, że Semilac docenia moją pracę :) Pozdrawiam również!

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie bardzo cenna. Staram się zaglądać do każdego kto zostawi komentarz, więc nie musisz mnie dodatkowo zapraszać na swój blog :) Komentarze obraźliwe, wulgarne, autopromocyjne, bądź z pyt. obserwujemy? - usuwam. Jeśli masz jakieś pytania, na każde odpowiem pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...