piątek, 7 marca 2014

Golden Rose Luxury Rich Color 09 - królewicz nie z mojej bajki

Cześć! Dzisiaj postanowiłam poopowiadać Wam o jednej z nowości marki Golden Rose, czyli popularnym ostatnio na blogspocie błyszczyku Luxury Rich Color. Właściwie, jak dla mnie nie jest to o tyle błyszczyk, co raczej pomadka w płynie, do tego mocno kryjąca.

Samo opakowanie urzeka. Jest płaskie przez co spokojnie zmieści się np. do kieszeni spodni, porządnie wykonane, napisy póki co się nie starły. Przyznam, że w drogerii miałam nie lada problem który odcień wybrać, ale ostatecznie zdecydowałam się na 09, czyli nieco koralowy, przybrudzony róż, który miałam nadzieję, pięknie podkreśli kolor moich ust.



Aplikator jest gąbeczkowy, dość wygodny, chociaż nabiera troszkę zbyt dużo kosmetyku naraz. Nie ma mowy o użyciu błyszczyku bez pomocy lusterka, ponieważ podczas nakładania trzeba być niesamowicie precyzyjnym, przynajmniej w przypadku tego odcienia, ale o tym dalej.



Moja ocena 0-10 to 2
Sam kolor jest rzeczywiście bardzo ładny, ale zarazem mocno problematyczny :(. Pigment nierówno rozkłada się na ustach, zostawiając taką jakby obwódkę dookoła ust, a nie chcąc wypełnić środka (mam nadzieję, że wiecie co mam na myśli) i trzeba się nieźle namachać, by uzyskać jako taki efekt (na zdjęciu poniżej).



Nie pokusiłabym się o wyjście w nim na randkę, bo co chwilę zmuszona jestem zerkać w lusterko i sprawdzać, czy jest wszystko ok, czy nie rozmazał się, czy nie zjadł itp. Trwałość jest słabiutka, po ok godzinie, max. 2 już nie ma po nim śladu. Do tego niestety, ale jest typowym klejuchem :(. Skleja usta, nie wspominając nawet o tym, jak zawieje wiatr, a mamy rozpuszczone włosy :). Co chwilę ściągam jakieś pyłki latające w powietrzu, które mi się przyklejają ;/. Ogólnie jestem bardzo zawiedziona tym błyszczykiem, ponieważ po tak wielu pozytywnych recenzjach u moich blogowych koleżanek, liczyłam na efekt WOW, a tu spotkało mnie sromotne rozczarowanie ;(. Jedyne co go ratuje to fakt, że ma śliczne opakowanie i interesujący kolor, ale to zdecydowanie za mało bym mogła go polubić. Nie wiem jak sprawują się inne odcienie tej marki, ale z tego co czytałam nikt nie pisał, żeby kolor nierówno się rozkładał, lub szybko ścierał, także może to wina albo moich ust, albo tego konkretnego odcienia, nie wiem, w każdym razie po moich doświadczeniach nie polecam Wam go, bo jest po prostu nie wart nawet tych 20 zł.

Miłego dnia Wam życzę, ja wskakuję do łóżeczka, bo przeziębienie nadal mnie trzyma i skubaństwo popuścić nie chce ;/. Buziaki :*

40 komentarzy:

  1. U mnie raczej też by się nie sprawdził mimo, że ma piękny kolor i jest dość tani

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielka szkoda, że Ci nie podpasował! Mam 3 kolory i każdy z nich jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem musiałam mieć wyjątkowego pecha trafić na takie bublątko :(

      Usuń
  3. Kolor piękny, szkoda, że takie z nim problemy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za sklejonymi ustami;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sam w sobie kolor jest ładny, ale rzeczywiście nierównomiernie rozprowadza się na ustach i do tego jeszcze ta trwałość :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Też mi żal, mam wrażenie, że jest tak jakby za mocno zagęszczony przez co sprawia problemy ;/

      Usuń
  7. kolor ładny, choć efekt niezbyt bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest szczyt jego możliwości przy moich umiejętnościach oczywiście ;)

      Usuń
  8. kolor ładny ale szkoda, że się klei :/

    OdpowiedzUsuń
  9. ladny kolor,ale jest tak problematyczny, to niedobrze:((

    OdpowiedzUsuń
  10. ooooj... a tak się ładnie zapowiadał :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapowiadał, może inne kolory są ok, albo ja trafiłam na jakiś nieudany egzemplarz :(

      Usuń
  11. Odcień jest przepiękny i cudnie wygląda na ustach, szkoda, że aplikacja jest tak kłopotliwa, a trwałość słaba :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również żałuję, tak nawet myślałam, by od razu kupić jeszcze 2 inne kolory i dobrze, że tego nie zrobiłam bo nie wiadomo jakby było :(

      Usuń
  12. polor cudowny ale no własnie trwałość marna ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda tych 20 zł na taki bubel :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, może nie do końca jest to bubel, bo jednak spora część dziewczyn jest zadowolona, ale mnie jakoś nie podpasował :(

      Usuń
  14. mnie one specjalnie nie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Klejenie go dyskwalifikuje od razu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ;/ I to nierówne rozkładnie się pigmentu :(

      Usuń
  17. szkoda że taki bubel, bo kolor ma naprawę ładny a opakowanie exclusive ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie jest przepiękne, szkoda, że zawartość już o wiele słabsza :(

      Usuń
  18. kolor ciekawy, ale nie warty takiego zachodu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Skusiłam się na odcień 03, brzoskwinka ze złotymi drobinkami i mimo, że nie mam z nim większych kłopotów, to nie mogę powiedzieć, że jestem nim zachwycona, coś mi w nim nie pasuje, nie umiem określić co dokładnie, ale nie ma z tego miłości niestety :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie bardzo cenna. Staram się zaglądać do każdego kto zostawi komentarz, więc nie musisz mnie dodatkowo zapraszać na swój blog :) Komentarze obraźliwe, wulgarne, autopromocyjne, bądź z pyt. obserwujemy? - usuwam. Jeśli masz jakieś pytania, na każde odpowiem pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...