poniedziałek, 4 marca 2013

Przegląd paczek :)

Hej Słoneczka! Dzisiaj od rana mam dobry humor. Głównym powodem jest fakt, że pomału, pomału ale coraz bliżej nam do wiosny. Pogoda nas rozpieszcza, bo zarówno przedwczoraj, jak i dzisiaj jest przepiękna! Wczoraj było trochę gorzej, ale za to umiliłam sobie czas spędzając go z moimi dziadkami do których pojechałam w odwiedziny i przyjaciółkami z tej samej miejscowości (Wiola, Iwona - wiem, że tu zaglądacie, buziaki dla Was :*). Poza tym również wczoraj zrobiłam swoje pierwsze 200 km samochodem już jako kierowca i było super!!! Teraz tylko trzeba zbierać kasę na zakup swojego wozu :P. Dzisiaj natomiast odwiedził mnie Pan listek z paczkami, na które czekałam z wielką niecierpliwością.

Pierwsza jest od L'Occitane, czyżby zajączek zawitał w tym roku wcześniej?



Nieśmiałe zerknięcie do środka...



 ... a tam miniatury samych kultowych produktów marki! Jestem oczarowana zapachami i w ogóle całą uroczą paczuszką - coś pięknego! :D



Kolejną paczkę otrzymałam od Lux Style, czyli zestaw 5 maseczek Acne Killer (jak widać, jedna od razu poszła w ruch), jestem niezmiernie ciekawa, czy sprawdzą się u mnie:



A kilka dni temu od Agencji Werner i Wspólnicy otrzymałam kosmetyki marki Farmona, czyli sorbet do mycia ciała i mus do jego nawilżania o zapachu kokosowo bananowym :)



Ze wszystkich paczek jestem ogromnie zadowolona, a już jutro zapraszam Was na recenzję kolagenu do ciała od marki BingoSpa :) Pozdrowionka, ja mykam na spacer.

69 komentarzy:

  1. ta paczka od L'Occitane jest przecudowna :) Koszyczek robi wrazenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wspaniałych paczuszek!
    Pozdrawiam i życzę miłego użytkowania tych cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. koszyczek jest niesamowicie cudny, już nie mogę się go doczekać:)
    zapach kokos/banan bardzo lubię, ale tylko w wersji sorbetu:)
    udanych testów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Weroniczko :) Mnie akurat zapach kokosowo bananowy nie przypadł do gustu, bo troszkę inaczej go sobie wyobrażałam, przede wszystkim mniej intensywnie ;)

      Usuń
  4. Koszyczek od L'Occitane jest prześwietny :)
    Gratuluję :)


    Pozdrawiam Cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna paczka z L'occitane, czekam z niecierpliwością na swoją :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sasha pisał, że do środy dojdą już wszystkie, więc tylko wyglądać listonosza :)

      Usuń
  6. Mam ten żel z L'Occitane, pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne paczuszki ;)
    ja też dostałam tą maseczkę, ale u mnie się zupełnie nie sprawdza... chociaż w sumie daje doraźny efekt.
    ściąganie strasznie boli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie nałożyłam tylko na nos, ale coś mało jej dałam, więc wieczorem zrobię powtórkę :)

      Usuń
  8. też czekam na paczuchę i już nie mogę się doczekać bo jest śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym przetestowała ten sorbet wygląda interesująco - czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. koszyk własnie mi listonosz przyniósł i już planuję co w nim będę trzymała;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziel się pomysłem pliiiis, bo ja póki co takowego nie mam :)

      Usuń
  11. koszyczek wielkanocny jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Ci tej paczki z kosmetykami od L'Occitane ! :D
    Same cudeńka, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe paczki. Miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
  14. Choć to miniaturki, to naprawdę się postarali! :) Z niecierpliwością oczekuję swojego koszyczka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, warto było czekać te kilka miesięcy :)

      Usuń
  15. Też dziś dostałam tą paczuszkę :) Jest świetna :) I do tego ten śliczny koszyczek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż podskoczyłam z radości, bo kompletnie się nie spodziewałam tak pięknie zapakowanej przesyłki :)

      Usuń
  16. trochę śmieszne, że dali minatury, ja jednej firmie minatury odesłałam, wolę jeden produkt, ale pełnowymiarowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie miniaturki nie przeszkadzają o ile są na tyle pojemne, by spokojnie umożliwić przetestowanie :P

      Usuń
    2. A te są:)? I napiszesz recenzje? Po tych miniaturach?

      Usuń
    3. Ocenie na tyle ile będzie to możliwe, moje oceny są zawsze szczere i wyczerpujące, jeśli jakiś produkt mi nie wystarczy, aby w pełni wyrobić sobie o nim zdanie nie omieszkam o tym wspomnieć :)

      Usuń
  17. Najbardziej mi się podoba paczka nr 1 ;) Zresztą ja lubię bardzo miniaturki :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem jak sprawdzą sie u Ciebie te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ten koszyczek jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszyczek jest naprawdę uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny koszyczek z L'Occitane! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomysł z tym koszyczkiem jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, rewelacyjne posunięcie i od razu sympatia do marki wzrasta :P

      Usuń
  23. Super paczuszki, zwłaszcza pierwsza no i ten koszyczek świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że na grzyby z nim nie da rady iść :P

      Usuń
  24. Moja opinia na temat maseczek jest jak najbardziej pozytywna, oczywiście pomijając uciążliwe ściąganie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj to już przeżywałam, niestety bolało... :(

      Usuń
  25. Cudowne produkty...będziesz mieć co testować.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje i troszenke, odrobinienike zazdroszcze paczki od loccitane :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  27. koszyczek fajny, szkoda tylko, że z miniaturkami.. wolałabym jeden produkt, ale w normalnym rozmiarze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak spiszą się te miniaturki, ale mam nadzieję, że uda się zrobić sensowne recenzje, o czym się przekonamy niebawem :)

      Usuń
  28. Uwielbiam teraz takie wiosenne motywy :) na prawdę fajny koszyczek :) Czekam na recenzje :) pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzje pojawią się niebawem, dziękuję za obserwację i pozdrawiam :)

      Usuń
  29. ja także byłam oczarowana tym koszyczkiem i zawartością, nie potrafię zrozumieć osób które dostały i narzekają, przecież jedna paczka z mydełkiem i pełnowymiarowym kremem już była, a ten krem z masłem shea przypadł mi baaardzo do gustu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, ale ludzie wszędzie znajdą jakieś "ale", niestety :(

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie bardzo cenna. Staram się zaglądać do każdego kto zostawi komentarz, więc nie musisz mnie dodatkowo zapraszać na swój blog :) Komentarze obraźliwe, wulgarne, autopromocyjne, bądź z pyt. obserwujemy? - usuwam. Jeśli masz jakieś pytania, na każde odpowiem pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...