środa, 10 lipca 2013

Haul urodzinowy :)

Hej! Taaaak wiem... pewnie zastanawiacie się co ja tu robię, skoro przecież od dwóch dni powinnam siedzieć na wsi. Otóż złapało mnie jakieś choróbsko, co solidnie pokrzyżowało mi moje plany ;( Wczorajsza gorączka 38.7 dosłownie zwaliła mnie z nóg, więc wyjazd zmuszona jestem przesunąć, przez co chodzę taka zła i wściekła na los, że jedynie dzisiejsza paczka z zakupami, które niedawno zrobiłam w sklepie internetowym Minti, była mi w stanie poprawić humor.

Tak się składa, że 30 lipca będę obchodziła urodziny, stąd też haul urodzinowy. Postanowiłam samej sobie zrobić wcześniejszy prezent i nieco zaszaleć, a że znacie mnie już dobrze, to wiecie, że bez okazji rzadko dopuszczam się większych zakupów. Części z nich dokonałam w katowickiej Silesia City Center (przeceny, przeceny!!!), a części właśnie w Minti. Oto one:

Podróżna kosmetyczka, czyli coś, czego ogromnie brakowało mi podczas wypraw PKS-em, kiedy to mój kuferek staje się zwyczajnie za duży w momencie, gdy chce się zabrać tylko najpotrzebniejsze rzeczy.



Okulary przeciwsłoneczne typu aviator. Jestem na siebie mega zła, bo miałam wziąć takie w złotych oprawkach, ale przez własny pośpiech i nieuwagę wzięłam te w brązowych (tyle dobrze, że mają złote dodatki), jednak już pomału się do nich przyzwyczajam i ogółem rzecz ujmując - chyba pasują do mnie :).



T-shirt w paski dorwany na przecenie w Sinsay.



I zamówienie z Minti, zwróćcie uwagę, jak pięknie opakowano każdą rzecz :D.



Osławiona szczotka do włosów Tangle Teezer - początkowo nie byłam do niej przekonana, ale ostatecznie postanowiłam wypróbować to cudo.



Szampon do włosów Vatika o zapachu tropikalnego kokosa. Przewspaniale pachnie! Dzisiaj przekonam się też, jak myje włosy.



Bronzer Honolulu. Brakowało mi w moich zbiorach typowego, absolutnie matowego bronzera do konturowania, bez dodatku pomarańczowych tonów, a że o tym czytałam same superlatywy to postanowiłam wypróbować ;).



I na koniec bardzo ładny gest ze strony Minti, czyli limitowana paletka Sleek Shangri-La Supreme, przesłana mi celem testów. Jestem zachwycona zarówno kolorystyką, która bardzo, ale to bardzo mi odpowiada oraz tym, że od dawna chciałam ją mieć, jednak mój zaawansowany "cienioholizm" skutecznie mnie powstrzymywał od zakupu.



Czekam jeszcze na pędzel Hakuro h52, którego w chwili dokonania zakupów okazało się, że nie ma na stanie, przez co dogadaliśmy się z Minti, że podeślą mi go za kilka dni. Kontakt, przesyłka i pięknie opakowane rzeczy skutecznie mnie zachęciły do ponownych zakupów w tym sklepie, do czego i Was równie serdecznie zachęcam :).

Uff... to by było na tyle. Chyba nie muszę dodawać, że w niedługim czasie czeka Was natłok recenzji o ile mi się polepszy, bo póki co znowu żołądek zaczyna mi doskwierać ;((( Mykam do łóżeczka, buziaki :*

47 komentarzy:

  1. Fajne zakupy :) Śliczna kosmetyczka, zazdroszczę szczotki TT :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, kosmetyczkę dorwałam przypadkiem, a na TT się czaiłam, choć nie byłam długo do niej przekonana ;)

      Usuń
  2. bardzo ładny wzór ma ta kosmetyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. same cudeńka wyrwałaś ;) ja też się czaję na tt :) zakupy w Minti rzeczywiście pięknie pakują ;) tak samo jak w EasyGlam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Easy Glam jeszcze nie kupowałam, chyba póki co zostanę przy Minti :D

      Usuń
  4. świetne zakupy :) wszystko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak tylko skończę swój bronzer, to kupię ten z W7 :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam same rozświetlające, miło wreszcie mieć pełny mat :P

      Usuń
  6. Bardzo ładna, dziewczęca kosmetyczka! :) Widzę paletkę Sleeka, uwielbiam je. Chyba się kiedyś skuszę na Tangle Teezer ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Myszko :) Ja też w końcu uległam czarowi magicznej wręcz TT ;)

      Usuń
  7. Bardzo lubię ten bronzer W7. Mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję udanych zakupów. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam zamiar kiedys kupic tą szczotkę
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne zakupy - kosmetyczka mnie urzekła :D czekam z niecierpliwością na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie czekam na przesyłkę od Minti, między innymi Honolulu W7 ♥ faktycznie rzeczy pakują niesamowicie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale udane zakupy, miłego używania

    OdpowiedzUsuń
  13. kosmetyczka jest prześliczna i ta paletka- super kolorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Kolory paletki rzeczywiście prezentują się wyśmienicie :D

      Usuń
  14. kosmetyczka jest rewelacyjna :) świetne zakupy. ciekawe jak się sprawdzi ten szampon vatiki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mysle ze teezera pokochasz:) ja sobie nie wyobrazam czesania bez niego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, na razie nie jestem zachwycona, ale czas pokaże ;)

      Usuń
  16. z TT musisz się polubić :) ja też byłam sceptycznie nastawiona, na początku nie widziałam różnicy między nim a czymkolwiek innym, ale ostatecznie się zakochałam! mam 2 sztuki, jedną tutaj, a drugą w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i wszystkiego najlepszego urodzinowego :* ja dzień przed Twoimi urodzinami mam imieniny :) a urodziny za tydzień :D

      Usuń
    2. Właśnie jestem dokładnie na tym etapie, o którym wspominasz, ale dam jej szasnę i oby pozytywnie mnie zaskoczyła ;)

      Dziękuję Marti :* Czyli będziemy wspólnie świętować! :D

      Usuń
  17. Wszystkiego najlepszego Kochana :*
    Genialny haul :) Najbardziej podoba mi się paletka Sleeka ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :* Co do paletki, to niedługo swatche :D

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie bardzo cenna. Staram się zaglądać do każdego kto zostawi komentarz, więc nie musisz mnie dodatkowo zapraszać na swój blog :) Komentarze obraźliwe, wulgarne, autopromocyjne, bądź z pyt. obserwujemy? - usuwam. Jeśli masz jakieś pytania, na każde odpowiem pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...